بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لباس تیم های ملی را در جام جهانی ۲۰۲۲ چه برندی طراحی و تولید می‌کند؟

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۱
لباس تیم های ملی را در جام جهانی ۲۰۲۲ چه برندی طراحی و تولید می‌کند؟

در این مطلب قرار است به برند لباس تیم های ملی پرطرفدار جام جهانی2022 نگاهی بیندازیم و ببینیم کدام تیم در قطر خوشتیپ تر خواهد بود؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جام جهانی بزرگترین هم آوردگاه فوتبالی جهان است، چرا که همه ملت ها با هر رنگ و نژاد و ملیتی در کنار هم صف آرایی میکنند، هر بازیکنی هرچه در چنته دارد میگذارد تا بهترین نسخه خود را روانه میدان جام جهانی کند، کمپانی های تولید کننده لباس های ملی تمام هنر خود را به کار میگیرند تا ارزش های یک کشور را روی پیراهن آن پیاده کنند و …
در این مطلب قرار است به برند لباس تیم های ملی پرطرفدار جام جهانی2022 نگاهی بیندازیم و ببینیم کدام تیم در قطر خوشتیپ تر خواهد بود؟

لباس تیم های ملی را در جام جهانی ۲۰۲۲ چه برندی طراحی و تولید می‌کند؟

لباس های نایک

لباس تیم ملی برزیل

برزیل مهد فوتبال است و از سرزمینش استعداد میجوشد… بزرگترین اسطوره های فوتبال جهان در این کشور دیده به جهان گشوده اند و لحظات زیبایی را به فوتبال هدیه کرده اند.
لباس تیم ملی برزیل در چندین سال اخیر اکثرا شبیه به هم بوده و تنها تفاوت هایی جزئی در یقه، آستین و … سبب متفاوت شدن کیت تیم ملی برزیل در این چند سال بوده است.
همه لباس تیم ملی برزیل را  باهمان زرد قناری را به یاد می آوریم. سه رنگ اصلی پیراهن تیم ملی برزیل، زرد، آبی و سبز است که از پرچم این کشور گرفته شده.
تیم ملی برزیل یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین تیم های ملی به شمار میرود و با نزدیک شدن به جام جهانی، دوست داران این تیم پیراهن تیم ملی برزیل را تهیه میکنند و در کوچه و خیابان ها به عشق این تیم به تن میکنند.
باید دید آیا این ستاره های برزیلی میتوانند لباس جام جهانی برزیل 2022 را ماندگار کنند و در کنار دیگر کیت های غرور انگیز برزیل آویزان کنند؟
لازم به ذکر است تیم ملی برزیل پرافتخار ترین تیم بزرگترین رویداد فوتبالی جهان است پس این همه طرفدار داشتن در سراسر جهان منطقی به نظر میرد..

لباس تیم ملی فرانسه 

اولین اسطوره ای که با پیراهن تیم ملی فرانسه تصویرش در ذهن مان تداعی میشود، زین الدین زیدان است. تیری هانری و در زمان حال هم بنزما و امباپه دیگر اسطوره های دوست داشتنی تیم ملی فرانسه هستند که طرفداران شان را مجاب میکنند یک کیت تیم ملی فرانسه در میان کیت های خود داشته باشند.
لباس تیم ملی فرانسه معمولا سورمه ای رنگ است. گویا نایک قصد دارد با استفاده از رنگ طلایی متالیک در لباس جام جهانی فرانسه، این تیم را با یک کیت شیک راهی  قطر کند.
فرانسه، قهرمان آخرین دوره جام جهانی هم هست، پس نشان تگ قهرمانی جام جهانی 2018 روی لباس فرانسه نصب خواهد شد. این تگ که طلایی رنگ است احتمالا با رنگ متالیک لوگوی تیم ملی فرانسه و برند نایک جلوه جذابی به این لباس میبخشد.
حضور بنزما و امباپه در قطر در کنار هم، قطعا جذابیت های بسیاری برای فوتبال دوستان خواهد داشت و رئالی ها احتمالا بیشتر از هر هوادار دیگری برای موفقیت فرانسوی ها خوشحال خواهند شد.
باید دید تیم ملی فرانسه  آیا میتوانند خاطرات خوش روسیه را در قطر هم رقم بزنند؟!

لباس تیم ملی انگلیس

یک انگلیس است و یک دیوید بکهام!
دیوید بکهام یکی از پرطرفدار ترین اسطوره های فوتبال در جهان محسوب میشود که پیراهن تیم ملی انگلیس را به تن میکرد؛ از این رو کیت تیم ملی انگلیس مربوط به دوران بازی بکهام از پرفروش ترین کیت ها به شمار میرود.
انگلیسی ها در تاریخچه جام جهانی چندان نتایج افتخار آمیزی نداشته اند اما همیشه خود را صاحب سبک در فوتبال می دانند و قطعا این بار انگیزه های زیادی برای  جام جهانی دارند.
تیم ملی انگلیس یکی از حریفان ایران در قطر به شمار میرود. گروه ایران در جام جهانی با حضور انگلیس و امریکا به سیاسی ترین گروه جام جهانی 2022 ملقب شده است.
غالبا کیت اول تیم ملی انگلیس، سفید رنگ است وطراحی ساده ای هم دارد.  باید دید در دیدار رو در روی ایران و انگلیس در قطر، تیم ما پیراهن قرمز تیم ملی را به تن میکند یا انگلیسی ها از لباس دوم خود استفاده میکنند.

لباس تیم ملی هلند

لاله های نارنجی لقبی که بخاطر لباس تیم ملی هلند به این تیم جذاب داده اند. هلند با ستاره هایی که در تیم های معتبر اروپایی خوش می درخشند قطعا یکی از پرفروشترین لباس تیم های ملی را خواهد داشت.

لباس تیم ملی پرتغال

کریستیانو و خداحافظی با جام جهانی! نایک خوب می‌داند رونالدو می‌خواهد لباس ۲۰۲۲ پرتغال را جاودانه کند.

لباس تیم های ملی را در جام جهانی ۲۰۲۲ چه برندی طراحی و تولید می‌کند؟

لباس تیم های ملی آسیایی

لباس تیم ملی قطر،‌لباس تیم ملی عربستان و لباس تیم ملی کره جنوبی همچون سال های قبل  توسط برند معتبر نایک طراحی خواهد شد، اتفاقی که شاید آرزوی خیلی ایرانی ها بود که لباس تیم ملی ایران توسط برند نایک طراحی و تولید شود.

لباس تیم های ملی قاره آمریکا

لباس تیم ملی آمریکا و همچنینی لباس تیم ملی کانادا هم توسط نایکی طراحی خواهد شد. نایکی همیشه برای لباس تیم ملی آمریکا طراحی ویژه ای به کار برده است و آنرا به پرفروشترین های تبدیل کرده است.

لباس تیم ملی کرواسی

نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ همچون دوره قبلی از طرف کمپانی نایک حمایت خواهد شد، باید ببینیم باز هم مانند دوره قبلی شگفتی ساز می‌شود یا خیر!؟

لباس تیم ملی لهستان

اولین چیزی که بعد از شنیدن تیم ملی لهستان به ذهن می‌اوریم رابرت لواندوفسکی است، شاید بیراه نباشد اگر بگوییم لباس شماره ۹ بایرن لواندوفسکی از کل فروش لباس تیم ملی لهستان بیشتر است.

لباس های آدیداس

لباس تیم ملی اسپانیا

اسپانیا سال هاست تحت قرارداد با آدیداس است و امسال هم با ستاره های خود و از همه مهمتر سرمربی کاریزماتیک خود یعنی لوییز انریکه از شانس های تصاحب جام جهانی به شمار می رود. لباس تیم ملی اسپانیا مثل همیشه قرمز خواهد بود.

لباس تیم ملی آرژانتین

مسی و دیگر هیچ! این آخرین جام جهانی لیونل مسی فوق ستاره تاریخ فوتبال جهان است پس قطعا آدیداس که اسپانسر شخصی خود مسی هم هست میداند لباس تیم ملی آرژانتین ۲۰۲۲ چقدر مهم خواهد بود.

لباس تیم ملی بلژیک

بلژیک ستاره های زیادی دارد و امسال هم مثل دوره گذشته پرقدرت برای عرض اندام با لباس قرمز طراحی شده توسط آدیداس در جام جهانی حاضر خواهند شد.

لباس تیم ملی ژاپن

سامورایی ها بیش از بیست سال است که با لباس های جذاب  طراحی شده توسط آدیداس پرفروشترین لباس تیم ملی آسیایی از آن خود می‌کنند.

لباس تیم ملی مکزیک

شاید لباس کلاسیک مکزیک در دهه ۹۰ میلادی جز پرطرفدارترین لباس های نوستالژی به حساب بیاید. آدیداس تمام تلاشش را خواهد کرد تا طرحی ویژه برای مکزیکی ها رونمایی کند.

لباس های پوما

برند پوما همیشه طراحی های جذاب و جالب توجهی داشته اما چند سالی می‌شود که بازار تیم های ملی بزرگ را به نایک و آدیداس باخته است . شاید بزرگترین ضرر پوما در جام جهانی ۲۰۲۲ عدم راهیابی تیم ملی ایتالیا به این مسابقات بود. چرا که لباس تیم ملی ایتالیا که سال هاست توسط برند پوما طراحی و تولید می‌شود همیشه در صدر پرفروش ترین لباس تیم های ملی است.

پوما در جام جهان ۲۰۲۲ لباس تیم ملی مراکش ،‌ لباس تیم ملی سنگال  ، لباس تیم ملی اروگوئه  ، لباس تیم ملی غنا ، لباس تیم ملی صربستان ، لباس تیم ملی سوئیس را طراحی و تولید خواهد کرد.

لباس تیم ملی ها با برند های کمتر شناخته شده

برند هومل : لباس تیم ملی دانمارک

برند ماراتون : لباس تیم ملی اکوادور

برند کاپا: لباس تیم ملی تونس

برند ال کاپ اسپورتی : لباس تیم ملی کامرون

 

لباس تیم ملی ایران را چه برندی تولید می‌کند؟

بازار شایعات درباره لباس تیم ملی ایران همیشه داغ بوده است، متاسفانه سال های زیادی است که به دلیل تحریم و نداشتن نمایندگی در ایران، برند های بزرگ دنیا حاضر به اسپانسر شدن لباس تیم ملی فوتبال ایران نیستند. لباس تیم ملی فوتبال ایران آخرین بار در سال ۲۰۰۶ با برند پوما و در سال ۲۰۱۸ با طرح بسیار ساده و عمومی آدیداس در مسابقات حاضر شد.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست برند طراح و تولید کننده لباس تیم ملی ایران کدام  است اما رسانه شانس برند مجید و آل اشپورت را از بقیه بیشتر می دانند.

 

لباس تیم های ملی را در جام جهانی ۲۰۲۲ چه برندی طراحی و تولید می‌کند؟

کیت تیم های ملی را از کجا بخریم؟

با نزدیک شدن به جام جهانی همه به تکاپو برای خرید کیت فوتبال می افتند.
اگر به دنبال خرید لباس ورزشی تیم مورد علاقه خود با کیفیت خوب هستید اما هنوز نتوانسته اید فروشگاهی را پیدا کنید، ما به شما یک فروشگاه آنلاین معتبر و با سابقه پیشنهاد میدهیم، فروشگاه اسپورتتو!
فروشگاه ورزشی اسپورتتو که به صورت اینترنتی در حوزه لباس های ورزشی علی الخصوص کیت های فوتبال  به طور تخصصی فعالیت دارد محصولات متنوعی دارد.
لباس تیم های ملی این فروشگاه مشابه ترین نسخه لباس های فوتبال به کیت های اورجینال هستند به حدی که با مشاهده آن قطعا به وجد خواهید آمد و وسوسه میشود باز هم خرید کنید.
از مهم ترین فاکتور های یک فروشگاه اینترنتی خوب، تضمین کیفیت و سایز، پشتیبانی کامل و پاسخگویی به سوالات و ارسال به موقع است که این فروشگاه با رعایت همه این موارد هر مشتری را پا گیر میکند.

اسپورتتو با آدرس اینترنتی https://sporteto.com امکانات خوبی مثل ارسال فوری،‌امکان چاپ اسم و شماره دلخواه، گارانتی تعویض سایز مناسب را برای شما فراهم کرده است.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *