بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین اسطوره پرسپولیس به ستاره های سرخ

محمدرضا مهدوی‌ : ترس نمی‌ گذارد بازیکنان بهترین بازی خودشان را ارائه دهند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۲
محمدرضا مهدوی‌ : ترس نمی‌ گذارد بازیکنان بهترین بازی خودشان را ارائه دهند

محمدرضا مهدوی‌ پیشکسوت پرسپولیس گفت : حساسیت‌های بالای بازی در دربی باعث می‌شود که کادرفنی دو تیم ساختار دفاعی خودشان را قوی‌تر کنند اما تیم قهرمان ایران باید در آسیا بازی کند، با این شرایط آیا می‌تواند مقابل تیم‌های عربستانی عرض‌اندام کند؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا مهدوی‌ پیشکسوت پرسپولیس درباره تساوی دربی صدوسوم پایتخت اظهار داشت:

درست است دیدار دربی حساس است، اما از تیم‌های اول و دوم جدول انتظار بیشتری می‌رفت تا بازی تماشاگرپسندتری را ارائه بدهند. طرفداران در سرما و گرما می‌آیند تا یک بازی زیبا را ببینند و حداقل به خاطر مردم که این همه وقت می‌گذارند، مربیان و بازیکنان کار کنند که تماشاگران اندازه ۱۰ دقیقه از دیدن دربی لذت ببرند.

وي افزود:

اما هیچ کدام از تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور داشتند یا از پای گیرنده‌های‌شان این بازی را دیدند، راضی نیستند. اما تیم‌های سپاهان و تراکتور نسبت به استقلال و پرسپولیس فوتبال بهتری را ارائه می‌دهند.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا تاکتیکی در دربی وجود داشت، عنوان کرد:

دو تیم از دقیقه یک بازی، فقط زیر توپ زدند و کار تاکتیکی را ندیدیم. بهتر است فوتبال خوب ارائه بدهند و خودشان نیز از بازی کردن لذت ببرند. بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران در این دو تیم هستند و انتظار می‌رود بهترین بازی را هم ببینیم. وقتی پرسپولیس با تیم‌های با سیستم بسته دیدار می‌کند باید پلن دومش را تقویت کند، چون در اجرای این برنامه برای گلزنی مشکل دارد.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد:

به نظرم باید استحکام و ثبات فوتبال ایران بالا برود تا در مهمترین دیدار کشورمان، بهترین بازی را ببینیم. نهایتا پرسپولیس در مالکیت توپ درصد بالاتری را به دست آورد و در مالکیت توپ، ۷۰ به ۳۰ بود. این آمار برای بازی بزرگ ایران زیاد جالب نیست.

مهدوی با اشاره به اینکه ترس نمی‌گذارد بازیکنان بهترین بازی خودشان را ارائه دهند، گفت:

حساسیت‌های بالای بازی در دربی باعث می‌شود که کادرفنی دو تیم ساختار دفاعی خودشان را قوی‌تر کنند. اما تیم قهرمان ایران باید در آسیا بازی کند، با این شرایط آیا می‌تواند مقابل تیم‌های عربستانی عرض‌اندام کند؟

وی در پایان خاطرنشان کرد:

این بازی‌ها روی عملکرد تیم ملی تأثیر مستقیم می‌گذارد. چند روز پیش در مسابقه لیگ قهرمانان آسیا که بین تیم‌های النصر و العین برگزار شد دو تیم ۷ گل زدند. این در حالی است که استقلال و پرسپولیس بهترین تیم‌های کشورمان هستند، آیا با این شرایط می‌خواهند سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا هم اینگونه بازی کنند؟ در دربی پرسپولیس نتوانست از نقاط ضعف استقلال استفاده کند، اما در آسیا دیگر شوخی نیست و حریفان خیلی راحت، خط دفاعی تیم‌های ایرانی خواهند شکست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *