بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کاپیتان نساجی بازهم ناجی شد + عکس

گل زیبای مهرداد عبدی بازیکن نساجی در دیدار برابر شمس آذر

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۳
نساجی ؛ گل زیبای مهرداد عبدی بازیکن نساجی در دیدار برابر شمس آذر

مهرداد عبدی روز گذشته باز هم ناجی نساجی شد و گره از کار این تیم با یک ضربه آکروباتیک باز کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نساجی مازندران موفق شد در دیداری نفس‌گیر تیم شمس‌آذر را در ورزشگاه خانگی شکست دهد. در این دیدار شاگردان الهامی هرچه زدند به در بسته خوردند و حملات این تیم منجر به گلزنی نشد. نساجی بارها در محوطه حریف حضور پیدا کرد، ولی در پیدا کردن مسیر دروازه ناکام بود. مهرداد عبدی بعد از مصدومیت محمود قائد رحمتی وارد زمین مسابقه شد. عبدی با ورود به زمین خط میانی این تیم را متحول کرد و حملات این تیم زهر بیشتری به خود گرفتند. هرچه به سمت پایان بازی رفتیم هیجان و البته استرس برای نساجی و هوادارانش بیشتر شد تا اینکه عبدی قفل دروازه شمس‌آذر را باز کرد.

نساجی ؛ گل زیبای مهرداد عبدی بازیکن نساجی در دیدار برابر شمس آذر ارسال مواج و دیدنی سعید بیگی از جناح چپ روی دروازه شمس آذر توسط هومن ربیع‌زاده با سر برگشت داده شد. اما ضربه سر مدافع شمس مسافت دوری را طی نکرد و تقریبا روی سینه مهرداد فرود آمد. عبدی با کنترل زیبای سینه توپ را در اختیار گرفت و بعد از برخورد توپ با زمین و بلند شدن دو بار آن با یک ضربه آکروباتیک زیبا توپ را به گوشه دروازه شمس آذر فرستاد تا ورزشگاه منفجر شود. نکته جالب اینکه ضربه عبدی درست شبیه به گل زیبای بهتاش فریبا به هما در رقابت‌های جام باشگاه‌های تهران در سال ۶۵ بود. در آن دیدار بهتاش فریبا با حرکت آکروباتیک و روی دروازه جنوبی دروازه هما را باز کرد. حالا و بعد از نزدیک به چهل سال، مهرداد عبدی همان ضربه را این‌ بار برای نجات نساجی به توپ زد و آن را به تور چسباند.

مهرداد عبدی اصولا برای نساجی گل‌های حساس و حیاتی را به ثمر می‌رساند. او پیش از هم گل قهرمانی نساجی در فینال حذفی به ثمر رساند و این تیم را راهی لیگ قهرمانان آسیا کرد. در دیدار حساس نساجی مقابل شمس آذر هم عبدی بعد از ورود به زمین با یک ضربه دیدنی دروازه حریف را باز کرد تا شمالی‌ها بعد از ۱۰ هفته طعم پیروزی را بچشند.

دسته بندی ها : اخبار داغ , گالری عکس , لیگ برتر
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *