بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی رسمی آلمان از طرح پیراهنش هایش در یورو 2024 + عکس

پیراهن تیم ملی آلمان برای رقابت‌های یورو 2024

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۷
آلمان ؛ پیراهن تیم ملی آلمان برای رقابت‌های یورو 2024

تصاویر مربوط به پیراهن تیم ملی آلمان در رقابت‌های یورو 2024 به صورت رسمی منتشر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 از چند ماه دیگر قرار است به میزبانی آلمان برگزار شود و فدراسیون فوتبال این کشور تصاویر مربوط به پیراهن رسمی این تیم را منتشر کرده است.

این پیراهن که با همکاری و طراحی آدیداس تولید شده با الهام از لباس کلاسیک تیم ملی این کشور که پیراهن سفید با ردی از پرچم آلمان روی شانه‌هایش از همین ابتدا توانسته است رضایت هواداران این تیم را به دست آورد و توجه آنها را به شکل ویژه‌ای جلب کند.

بسیاری از رسانه‌های آلمانی حتی مدعی شده‌اند که این پیراهن یکی از بهترین طراحی‌هایی است که تا به حال از سوی آدیداس برای تیم ملی این کشور انجام شده و جذابیت و در عین حال سادگی آن باعث می‌شود که طرفداران بسیاری داشته باشد.

این در حالی است که پیراهن دوم طراحی شده از سوی آدیداس برای تیم ملی آلمان هم با ترکیبی از رنگ‌های متفاوت و شلوغ‌تر هم هواداران خاص خودش را دارد و به نظر می‌رسد که آدیداس و فدراسیون فوتبال آلمان به صورت کلی از این آزمون سربلند بیرون آمدند و توانستند رضایت هواداران این تیم را به خود جلب کنند.

آلمان ؛ پیراهن تیم ملی آلمان برای رقابت‌های یورو 2024 آلمان ؛ پیراهن تیم ملی آلمان برای رقابت‌های یورو 2024 آلمان ؛ پیراهن تیم ملی آلمان برای رقابت‌های یورو 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *