بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محرومیت از رقابت های اروپایی در انتظار میلان

آغاز تحقیقات درباره انتقال مالکیت میلان از الیوت به رد برد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۹
میلان ؛ آغاز تحقیقات درباره انتقال مالکیت میلان از الیوت به رد برد

میلان با مشکلی جدی روبرو شده است که ممکن است باعث محرومیت آنها از حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلان چند سال بسیار دشوار را در سری آ سپری کرد و حالا مدتی است که بار دیگر شرایط خوبی دارد و توانسته است خودش را در بین تیم‌های برتر این رقابت‌ها قرار دهد.

اما حالا به نظر می‌رسد که دردسر جدیدی برای این تیم به وجود آمده است. در صورتی که ثابت شود انتقال مالکیت این باشگاه از شرکت آمریکایی الیوت به رد برد به صورت قانونی انجام نشده، احتمال جریمه نقدی قابل توجه برای آنها وجود دارد.

اما این تنها جریمه‌ای نیست که برای این باشگاه در نظر گرفته شده است و این احتمال وجود دارد که آنها با جریمه قابل توجهی از نظر ورزشی در رقابت‌های سری آ مواجه شده و از سوی یوفا هم از حضور در رقابت‌های اروپایی در فصل آینده هم محروم شوند.

فدراسیون فوتبال ایتالیا در حال حاضر پرونده‌ای در این باره تشکیل داده تا به صورت دقیق شرایط را زیر نظر بگیرد و دادستانی قرار است تمامی مدارکی که در این رابطه وجود دارد را بررسی کند تا به نتیجه نهایی برسد و مشخص شود که آیا در این میان تخلفی صورت گرفته است یا خیر. این احتمال وجود دارد که اتفاقی مشابه اتفاقی که برای یوونتوس افتاد در این زمینه تکرار شود.

یکی از وکلای حقوقی ورزشی در این زمینه به خبرنگاران گفت: «اگر میلان دروغ گفته و مدارکی را پنهان کرده باشد که مطابق اسنادی که ارائه کرده نباشد، این باشگاه با حذف از رقابت‌های اروپایی یا جریمه نقدی مواجه خواهد شد. این احتمال هم وجود دارد که آنها برای جریمه‌های خاص مانند بسته شدن پنجره یا هزینه نکردن بیشتر از مبلغ مشخص با یوفا به توافق برسند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *