بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ریکلمه : اوبلاک مرا نجات داد

رودریگو ریکلمه، ستاره اتلتیکو مادرید : باید از اوبلاک تشکر ویژه کنم که جانم را نجات داد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۴
اتلتیکو ؛ ریکلمه، ستاره اتلتیکو مادرید : باید از اوبلاک تشکر ویژه کنم که جانم را نجات داد

رودریگو ریکلمه، ستاره اتلتیکو مادرید، از یان اوبلاک به خاطر درخشش در ضربات پنالتی تشکر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اتلتیکو مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان به مصاف اینتر رفت و موفق شد با پیروزی در ضربات پنالتی برابر این تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

نتیجه بازی در وقت قانونی و اضافی 1-2 به سود اتلتیکو شد تا با توجه به پیروزی 0-1 اینتر در بازی رفت، ضربات پنالتی تعیین کننده تیم حاضر در مرحله بعدی باشد و این اوبلاک بود که با مهار دو پنالتی نقش مهمی را در صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ایفا کرد.

ریکلمه در لحظات پایانی بازی در وقت‌های تلف شده فرصت بسیار خوبی داشت که بتواند دروازه اینتر را باز و کار را در همان زمان تمام کند اما نتوانست از این فرصت استفاده کند و به همین دلیل پس از پایان بازی از اوبلاک تشکر کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:

« احساساتم به خاطر فرصتی که در لحظات پایانی از دست دادم و باعث شد که بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی بکشد بسیار درهم است. باید آن توپ را به گل تبدیل می‌کردم اما می‌دانم که فوتبال همین است.

بازی بسیار خوبی بود، اولین باری بود که شبی شبیه به این را تجربه می‌کردم و امیدوارم که شب‌های مشابه بسیار بیشتری هم در پیش باشد. باید از اوبلاک تشکر ویژه کنم که جانم را نجات داد. با این حال می‌دانم که باید بیشتر تمرین کنم تا در چنین لحظاتی به مشکل نخورم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *