بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

احساساتی شدن سرمربی نساجی پس از برد مهم + عکس

اشک های شادی ساکت الهامی پس از برد نساجی برابر شمس آذر

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۸
نساجی ؛ اشک های شادی ساکت الهامی پس از برد نساجی برابر شمس آذر

دیدار دراماتیک نساجی و شمس آذر شاگردان الهامی را به اولین پیروزی تحت هدایت او رساند تا دوباره الهامی از شعف اشک بریزد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در دیدار تماشایی و جذاب نساجی مازندران و شمس آذر قزوین در کنار کیفیت بازی مملو از لحظات احساسی و جذاب بود. حضور هواداران نساجی با وجود دربی یکی از این اتفاقات زیبا بود. تماشاگران شمالی دیروز الهامی را شگفت‌زده کردند. ساکت به دلیل محرومیت نمی‌توانست روی نیمکت این تیم بنشیند و از روی سکوها دیدار شاگردان خود را دنبال می‌گرد. پیش از شروع دیدار الهامی به زمین مسابقه پا گذاشت و همزمان با حضور او ورزشگاه وطنی منفجر شد. الهامی از شدت تشویق و حمایت هیجان زده و متاثر شد و در آخرین توصیه‌های خود در رختکن این تیم و بعد از مباحث فنی با اشاره به حضور هواداران توجه تمام بازیکنان را معطوف به این حضور هواداران و حمایت همه جانبه کرد و از آنها خواست تا تمام وجود خود را برای هواداران بگذارند.

بعد از سوت پایان و پیروزی در این رقابت الهامی وارد زمین بازی شد و به سمت جایگا‌های مختلف این ورزشگاه برای ادای احترام رفت. با نزدیک شدن به هر سکو و تشویق‌های بی‌امان الهامی و شاگردانش دیگر الهامی طاقتش تمام و اشک شوق او لبریز شد. در تصاویر منتشر شده دیده می‌شود الهامی تقریبا در تمام مراسم شادی بعد از بازی اشکش بند نمی‌آید. الهامی پیش از نیز با قهرمانی در جام حذفی نیز با هواداران نساجی اشک شوق ریخته بود.

نساجی ؛ اشک های شادی ساکت الهامی پس از برد نساجی برابر شمس آذر نساجی ؛ اشک های شادی ساکت الهامی پس از برد نساجی برابر شمس آذر

عکس: مجتبی حمیدیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *