بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش عجیب سیمئونه به فرصت سوزی ریکلمه + عکس

حسرت شدید دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید از فرصت سوزی ریکلمه برابر اینتر

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۳
اتلتیکو ؛ حسرت شدید دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید از فرصت سوزی ریکلمه

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، واکنشی عجیب و جالب به موقعیت از دست رفته تیمش در وقت تلف شده داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اتلتیکو مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان اینتر بود و موفق شد با پیروزی برابر این تیم به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

این تیم در بازی رفت با یک گل برابر حریف شکست خورده بود و در این بازی هم گل اول را از شاگردان سیمونه اینزاگی دریافت کرد، اما خیلی زود این گل را جبران کرد تا همچنین به بازگشت به بازی و حضور در جمع هشت تیم برتر این مسابقات امید داشته باشد.

گلی که ممفیس دیپای در دقیقه 87 به ثمر رساند باعث شد که همه چیز مساوی شد، اما اتلتیکو این فرصت را داشت که اجازه ندهد کار به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود و در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده، شانس بسیار خوبی برای گلزنی ریکلمه ایجاد شد.

اشتباه مدافعان اینتر باعث شد که اتلتیکو فرصت بسیار خوبی را برای حمله در اختیار داشته باشد و که این ضربه با بی‌دقتی ریکلمه به بیرون رفت و سیمئونه که منتظر بود تا تیمش گل سوم را به ثمر برساند، پس از این صحنه روی زمین زانو زد و سپس دراز کشید تا لحظه‌ای جالب و به یاد ماندنی را رقم زده باشد.

اتلتیکو ؛ حسرت شدید دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید از فرصت سوزی ریکلمه
در نهایت این ضربات پنالتی بود که تکلیف تیم صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی را روشن کرد و درخشش یان اوبلاک و اشتباه ستاره‌های اینتر باعث شد که اتلتیکو این مجوز را به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *