بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صعود میامی با درخشش مسی – سوارز

برد سه بر یک اینترمیامی برای نشویل در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کونکاکاف چمپیونز کاپ

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۶
اینترمیامی ؛ برد سه بر یک اینترمیامی برای نشویل

اینترمیامی با پیروزی برابر نشویل به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کونکاکاف چمپیونز کاپ صعود کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های کونکاکاف چمپیونز کاپ به مصاف نشویل رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.

این دو تیم در بازی رفت به تساوی 2-2 رسیده بودند تا سرنوشت تیم صعود کننده به مرحله بعدی در این دیدار مشخص شود و درخشش لوئیس سوارز و لیونل مسی که از ابتدا در ترکیب تیمشان قرار داشتند کمک بسیاری به تیم تاتا مارتینو کرد.

مسی خیلی زود و در دقیقه هشتم بازی توانست با ارسالی پاسی زیبا موقعیت خوبی را برای سوارز فراهم کند و او هم این توپ را به گل تبدیل کرد تا هواداران اینترمیامی از دیدن این زوج رویایی خوشحال شوند، اما این پایان کار نبود و مسی در دقیقه 23 خودش توانست پاس دیه‌گو گومز را به گل تبدیل کند تا خیال تیمش راحت شود.

بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و مسی در ابتدای نیمه دوم در دقیقه 50 از زمین بازی بیرون رفت و سوارز یک پاس گل دیگر هم برای رابرت تیلور انداخت تا حساب کار 0-3 شود. تلاش نشویل برای جبران این نتیجه با گل دیرهنگامی که در دقیقه 93 زد فایده نداشت و اینترمیامی به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها راه پیدا کرد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال جهان
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *