بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره اتلتیکو : در زمین به اینتر نشان دادیم کی بهتر است !

یان اوبلاک، ستاره اتلتیکو مادرید : جایی که باید حرف بزنید در زمین است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۶
اتلتیکو ؛ یان اوبلاک، ستاره اتلتیکو مادرید : جایی که باید حرف بزنید در زمین است

یان اوبلاک، ستاره اتلتیکو مادرید، می‌گوید این تیم قدرتش را در زمین به حریف ثابت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اتلتیکو مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان برابر اینتر به میدان رفت و موفق شد با کسب پیروزی برابر این تیم مجوز صعود به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات را به دست آورد.

شاگردان سیمونه اینزاگی در بازی رفت با یک گل برابر حریف شکست خورده بودند و در این دیدار هم گل اول را دریافت کردند اما توانستند این دو گل را جبران کنند و این اوبلاک بود که در ضربات پنالتی عملکردی عالی داشت و تیمش را به مرحله بعدی این رقابت‌ها برد.

این ستاره اتلتیکو مادرید پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:

«ما امروز خیلی خوب بازی کردیم. در مجموع توانستیم بازی درخشانی ارائه کنیم اما هر از گاهی هم پیش می‌آید که دیدارهایی داشته باشیم که به ما ضربه می‌زند و باید روی بهبود این موضوع کار کنیم.

من همیشه گفته بودیم که در ضربات پنالتی در نهایت کمی شانس هم باید با شما یار باشد چون باید سمت درست را انتخاب و توپ را مهار کنید. اگر بازیکن توپ را به شکلی عالی و بدون نقص بزند، مهار آن غیرممکن خواهد بود. من امروز خوش شانس بودم و دو پنالتی را مهار کردم.

ما امروز با تمام وجود در زمین رقابت کردیم و روحمان را در زمین گذاشتیم. حالا باید در کنار هواداران از این پیروزی لذت ببریم و امیدواریم که امسال بتوانیم جامی به دست آوریم. جایی که باید حرف بزنید در زمین است و ما امروز این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دادیم و به این مسیر ادامه خواهیم داد.

شرایط لالیگا با لیگ قهرمانان متفاوت است. وقتی شما در مراحل حذفی هستید، هر اتفاقی ممکن است و ما همیشه فکر می‌کنیم که مسیری در پیش داریم که غیرممکن نیست. ما اطمینان حاصل می‌کنیم که توانایی رقابت داشته باشیم و امیدواریم که بتوانیم از یک چهارم نهایی هم صعود کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *