بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بارسلونا با شایستگی صعود کرد !

آریگو ساکی، مربی اسطوره‌ای فوتبال ایتالیا : بارسلونا شایسته پیروزی برابر ناپولی بود

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۲
بارسلونا ؛ آریگو ساکی : بارسلونا شایسته پیروزی برابر ناپولی بود

آریگو ساکی، مربی اسطوره‌ای فوتبال ایتالیا، معتقد است که بارسلونا شایسته پیروزی برابر ناپولی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا سه‌شنبه شب در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان ناپولی بود و موفق شد با پیروزی برابر این تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

شاگردان ژاوی در بازی رفت در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا به تساوی ۱-۱ رسیده بودند اما در بازی برگشت با استفاده از امتیاز میزبانی و با وجود تلاش بازیکنان ناپولی برای تغییر نتیجه به پیروزی رسیدند.

ساکی در بخشی از ستونش در روزنامه گاتزتا دلو اسپورت درباره این بازی نوشت:

“بارسلونا حتی با وجود این که بسیاری از بازیکنان باتجربه‌اش را در اختیار نداشت و با چند بازیکن جوان به میدان رفته بود اما باز هم خیلی بالاتر از ناپولی بود.

کاتالان‌ها توپ و میدان را در اختیار داشتند. در انتها تیم قدرتمندتری که در مجموع دو بازی رفت و برگشت بهتر بازی کرد برنده شد و توانست به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند. من برای ناپولی که فصل گذشته شاهکار کرد و توانست فاتح اسکودتو شود متاسف هستم.

این تیم نقاط ضعفی در خط دفاعی داشت که به ضررشان تمام شد اما چیزی که بیشتر از همه متعجبم کرد این بود که کواراتسخلیا و اوسیمن زیاد در جریان بازی قرار نداشتند. درست است که موقعیت زیادی برای آنها خلق نشد اما این دو بازیکن هم زیاد حرکت نکردند و مهارشان برای حریف آسان بود.

بارسلونا همان تیم قدرتمند تحت هدایت پپ گواردیولا نیست، اما به خوبی با اصول و قواعد فوتبال مدرن آشناست و ثابت کرد که تیم برتر است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *