بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش آرش رضاوند به تساوی در دربی + سند

آرش رضاوند: این نتیجه دربی به سود استقلال بود

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰


آرش رضاوند ، هافبک تیم فوتبال استقلال پس از پایان دربی 103 گفت: این نتیجه دربی به سود استقلال بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرش رضاوند در پایان دیدار با پرسپولیس گفت:

به نظرم در نیمه اول شاهد بازی خوبی بودیم و فکر می‌کنم در ۲۵ دقیقه اول بازی می‌توانستیم به گل برسیم. ولی نتیجه این دیدار بیشتر به نفع ما بود، چون باید ما صدر جدول را حفظ می‌کردیم. امیدوارم که بتوانیم در پایان به هدفمان برسیم.

او در مورد اینکه به نظرش آیا هواداران از بازی لذت برده‌اند یا خیر گفت:

به نظر من نیمه اول، نیمه نسبتا خوبی بود، ولی نیمه دوم خیر. حالا به خاطر حساسیت و یا فشار بازی، این نتیجه رقم خورد که بیشتر به سود ما بود.

وی درخصوص اعتقاد پرسپولیسی‌ها به رخ دادن خطای پنالتی توسط سیلوا به روی آل‌کثیر گفت:

به نظر من اینگونه نبود چون آن توپ رد شده بود البته خود من آن صحنه را ندیدم، ولی اگر اتفاقی رخ داده بود VAR اعلام می‌کرد.

رضاوند در مورد صحبت‌های محمد نوازی و گله‌مند بودن او بابت کمبود بازیکن و اینکه آیا این صحبت‌ها بازیکنان تیم را دلسرد می‌کند یا خیر چرا که این منظور القا می‌شود که بازیکنان فعلی کیفیت لازم را ندارند گفت:

ما تمام تلاشمان را می‌کنیم، نمی‌دانم شاید کادر فنی ذهنیتی دارد که آن اتفاق رخ نداده است ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و با این شرایط بد باشگاه کنار می‌آییم تا هواداران را خوشحال کنیم.

هافبک استقلال در خصوص شرایط مالی باشگاه و جذب اسپانسرهای متعدد و حاشیه‌ساز شدن یکی از آنها گفت:

ما الان نمی‌خواهیم حاشیه درست کنیم ولی واقعاً مشکل داریم. الان هم خیلی آرام صحبت می‌کنیم. اکنون خود من ۳۰ درصد از قراردادم را دریافت کرده‌ام، رفتم قراردادم را کم کردم که این دریافتی به ۳۵ درصد رسید. اکنون هم شب عید است و ۴۵ درصد از سال قبل طلب داریم. طبق چیزی که شنیدیم قرار است ۵ درصد را واریز کنند. پاداش بازی‌های قبل را در بازی‌های گذشته واریز کردند دستشان درد نکند ولی این مشکل ما را حل نمی‌کند.

رضاوند در پایان گفت:

طلب من در زمان دلار ۲۵ هزار تومانی بوده که الان دلار به ۶۰ هزار تومان رسیده است. یکی دو سال دیگر هم دلار ۱۰۰ هزار تومان می‌شود که پول ما ارزشی ندارد. هیچ اتفاقی هم رخ نمی‌دهد که حداقل طلب امسالمان را پرداخت کنند. ما الان چند ماه است بازی می‌کنیم و گرفتن ۳۵ درصد واقعاً کم است. تازه من قراردادم را کم کردم به ۳۵ درصد رسید. باشگاه باید کمک کند چون تیم در صدر جدول است و این تیم به حمایت نیاز دارد. ما منتظر هستیم که باشگاه به تیم کمک کند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *