بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

باید با لیورپول چهارگانه ببرم

دومنیک سوبوسلای هافبک لیورپول : می خواهم هر چهار جام فصل را با لیورپول به دست بیاورم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۵۲
لیورپول ؛ دومنیک سوبوسلای : می خواهم هر چهار جام فصل را با لیورپول به دست بیاورم

دومنیک سوبوسلای از انگیزه بالای خوش برای فتح تمام جام های فصل با لیورپول حرف زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول شرایط خوبی دارد. در لیگ برتر با امتیاز برابر با آرسنال در رده دوم است و در لیگ اروپا و جام حذفی انگلیس نیز از شانس های مسلم قهرمانی محسوب می شود.

لیورپول در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اسپارتاپراگ را 1-5 برد و فردا در آنفیلد باید برابر این تیم قرار بگیرد. از حالا باید قرمزها را در یک چهارم نهایی دید.

دومنیک سوبوسلای در مورد وضعیت لیورپول گفت:

«حس خوبی داریم. ما تا اینجا یک جام برده ایم (جام اتحادیه) و سه جام دیگر باقی مانده است. من شخصاً می خواهم هر سه را برنده شوم و در واقع هر چهار جام فصل را به دست بیاورم. باید بازی به بازی پیش برویم و نباید فعلا به فینال ها فکر کنیم. ما شانس بسیار خوبی برای بردن هر سه جام باقیمانده داریم، اما اگر از بازیکنان سیتی و آرسنال بپرسید، آنها نیز می گویند شانس خوبی برای کسب عناوین قهرمانی دارند. ما باید برای آن تلاش کنیم، این فقط با حرف زدن به دست شما نخواهد رسید. شما باید در هر بازی سخت کار کنید.»

هافبک مجار در مورد وضعیت بدنی اش گفت:

«من برگشته ام و هیچ دردی احساس نمی کنم. امیدوارم برای هفته های آتی نیز همینطور ادامه دهم. آسیب دیدگی بدترین اتفاقی است که ممکن است برای شما بیفتد چون اجازه نمی دهد به تیم کمک کنید، حتی اگر بخواهید. شما مجبور می شوید از تلویزیون یا سکوها تلاش هم تیمی هایتان را تماشا کنید. به‌عنوان یک بازیکن، مصدومیت می‌تواند همیشه پیش بیاید، بنابراین ما باید مراقب خودمان باشیم.»

پیشرفت خط میانی لیورپول:

«ورود به یک لیگ جدید، در یک تیم جدید با بازیکنان جدید هرگز آسان نیست. اما من فکر می کنم ما به عنوان یک تیم نشان دادیم که می توانیم تقریباً به همه چیز برسیم. ما یک خط هافبک کاملا جدید با مک آلیستر، اندو، رایان و من ساخته ایم. ما نشان دادیم که توان درخشیدن در لیگ برتر را داریم.»

سوبوسلای در مورد سطح توقعات در جمع قرمز ها گفت:

«وقتی به اینجا نقل مکان کردم، می دانستم انتظارات در لیورپول بالاست و همانطور نیز بود. معتقدم ما حتی بهتر نیز کار کرده ایم.»

آیا چیزی در مورد سطح انتظارات در قرمز ها شما را شگفت زده کرده است؟

«نه واقعا. من از یکی از ملی پوشان مجارستان به نام پیتر گولاچی که قبلاً در لیگ برتر بازی کرده بود، در این مورد شنیده بودم. او با من صحبت کرد که اینجا با آلمان تفاوت دارد. من توانستم خودم را به خوبی برای بازی در تیم مثل لیورپول آماده کنم. خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم سالهای بیشتری بمانم.»

سوبوسلای در پایان گفت:

«گاهی شما بازی های واقعا خوبی انجام می دهید، گاهی بازی هایی کمی خوب و می توانید یک بازی بد هم داشته باشید. هیچ یک از ما تمام بازی ها را 100 درصد انتظارات خودمان نبوده ایم. من هر روز کار می کنم تا به بهترین فرم خودم برسم. هنوز بهترین سوبوسلای را ندیده اید و می توانم حتی بهتر هم باشم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *