بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره بارسلونا بازوبند کاپیتانی را به نویر می دهد؟

ایکلای گوندوگان هافبک آلمان : مهم نیست که چه کسی بازوبند را می‌بندد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۱
گوندوگان ؛ ایکلای گوندوگان هافبک آلمان : مهم نیست که چه کسی بازوبند را می‌بندد

هافبک بارسلونا به احتمال واگذاری بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال آلمان به دروازه‌بان بایرن مونیخ واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایلکای گوندوگان که در کارنامه حرفه‌ای‌ش 73 بازی ملی و 18 گل‌زده دیده می‌شود و در حال حاضر کاپیتان اول تیم ملی فوتبال آلمان است، انتظار می‌رود با بازگشت مانوئل نویر به ترکیب این تیم پس از پشت‌سر گذاشتن مصدومیت طولانی‌ مدتش، بازوبند کاپیتانی را باید به دروازه‌بان کهنه‌کار بایرن مونیخ پس بدهد.

هافبک 33 ساله بارسلونا در گفت‌وگو با سرویس رسانه‌ای «آمازون پرایم ویدئو» درباره اینکه آیا او با بازگشت نویر به ترکیب مانشافت همچنان بازوبند کاپیتانی را در اختیار خواهد داشت، گفت:

در حال حاضر فکر می‌کنم کاپیتان هستم اما در نهایت مهم نیست که چه کسی بازوبند را می‌بندد. مهم این است که ما یک تیم باشیم، اینکه اتحاد و همدلی را نشان دهیم و همه به نقش خود آگاه باشیم. اگر این کار را به خوبی انجام دهیم، مطمئن هستم که در مسابقات یورو 2024 بسیار خوب بازی خواهیم کرد.

نویر 37 ساله که از سال 2009 در عضویت تیم ملی فوتبال آلمان است و 117 بازی ملی هم در کارنامه‌اش دارد، در جام جهانی 2014 با این تیم به عنوان قهرمانی رسید. گفته می‌شود یولیان ناگلسمان سرمربی مانشافت، نویر را به عنوان دروازه‌بان اصلی تیمش برای مسابقات یورو 2024 در نظر دارد.

آلمان در مسابقات یورو 2024، تورنمنتی که خودش میزبان آن خواهد بود؛ در گروه A با تیم‌های اسکاتلند، مجارستان و سوئیس همگروه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *