بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاداش صعود بارسلونا در چمپیونزلیگ نیامده خرج شد !

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۰
بارسلونا ؛ خرج درآمد 15 میلیون یورویی بارسلونا از صعود به یک چهارم لیگ قهرمانان

باشگاه بارسلونا از صعود به دومین دور از مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا درآمدی کسب کرد که تمام آن را بابت بدهی از دست داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4 بر 2 برابر ناپولی در مجموع دو بازی رفت و برگشت، بارسلونا را علاوه بر قرار دادن در جمع هشت تیم برتر مسابقات، صاحب 15 میلیون یورو کرد، هرچند این مبلغ قبل از آنکه به خزانه کاتالان‌ها واریز شود باید صرف جبران بخشی از بدهی‌های باشگاه شود.

به گزارش نشریه اسپورت کاتالونیا، بارسلونا بابت صعودش به مرحله یک چهارم نهایی از یوفا 10 میلیون یورو پاداش می‌گیرد و پنج میلیون یوروی دیگر هم از محل فروش بلیت بازی این تیم برابر ناپولی در ورزشگاه المپیک مونتجوییک به حساب آبی‌و‌اناری‌ها واریز خواهد شد که البته طبق اعلام نشریه کاتالان تمام این مبالغ باید به بدهکاران پرداخت شود. بارسلونا برای اینکه از حضورش در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا بتواند درآمدی داشته باشد که در حساب این باشگاه بماند، چاره‌ای ندارد جز اینکه از مرحله بعدی مسابقات نیز صعود کند و به نیمه نهایی برسد.

مشکلات مالی باشگاه بارسلونا به سبب سیاست‌های مالی غلط دوران رؤسای قبلی به خصوص خوسپ ماریا بارتومئو به حدی عمیق است که این باشگاه به هر شیوه‌ای برای کاهش بدهی‌های‌هایش متوسل شده و یکی از آنها رو آوردن به خرید بازیکنان آزاد و کم هزینه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *