بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خط و نشان سرمربی دورتموند برای آیندهوون

ادین ترزیچ سرمربی دورتموند : پاسخ آیندهوون را در زمین می دهیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۳
دورتموند ؛ ادین ترزیچ سرمربی دورتموند : پاسخ آیندهوون را در زمین می دهیم

ادین ترزیچ گفت برای قضاوت در مورد عملکرد دورتموند هنوز زود است و وعده داد در زمین پاسخ انتظارات را خواهند داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بروسیا دورتموند فردا شب در زمین خود میزبان پی اس وی آیندهوون از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است در حالی که بازی رفت سه هفته پیش در زمین تیم هلندی 1-1 مساوی شد. فردا همه چیز از صفر شروع می‌شود و طبعا شاگردان ترزیچ  شانس بیشتری برای برد دارند.

دورتموند در بوندسلیگا چهارم است و 20 امتیاز با لورکوزن اختلاف دارد ولی در لیگ قهرمانان بسیار بهتر کار کرده است.

ادین ترزیچ، مربی دورتموند، در نشست خبری این بازی گفت:

«در تیم من هیچ بازیکنی نیست که تضمینی برای بازی کردن داشته باشد. متس هوملز فرصت بسیار خوبی برای حضور در بازی فردا دارد و برای او در ابتدا نیمکت نشینی آسان نبود و اینکه بپذیرد مربی چنین تصمیماتی در مورد او بگیرد. ما هفته قبل بحث مفصل و طولانی‌ای داشتیم.»

اهمیت لیگ قهرمانان:

«لیگ قهرمانان یک تورنمنت بزرگ است، اما بوندسلیگا نیز مهم است. ما باید چند قدم دیگر برای ماندن و قطعی کردن حضور در جمع چهار تیم برتر برداریم.»

ترزیچ در مورد عملکرد فصل دورتموند گفت:

«ما تا پایان ماه می نمی‌توانیم در این مورد ارزیابی دقیقی داشته باشیم. مهم این است که بتوانیم به دور بعدی لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم. پاسخ در زمین است، نه اینجا. فصل ما هنوز به پایان نرسیده است. هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان و رسیدن به بهترین رتبه در بوندسلیگاست و اینکه در لیگ قهرمانان تا جایی که بتوانیم پیش برویم.»

ترزیچ در مورد پی اس وی گفت:

«پیتر و تیم مربیگری‌اش کار بزرگی انجام داده‌اند و پر از اعتماد به نفس هستند. آنها شایسته حضور در مرحله یک هشتم نهایی هستند. آنها برای ما کار را آسان نمی‌کنند و به همین دلیل به حمایت همه در ورزشگاه نیاز داریم. ما مشتاقانه منتظر بازی فردا هستیم.»

او درباره یان ماتسن و دانیل مالن، دو بازیکن هلندی تیمش گفت:

«من زیاد فوتبال هلند تماشا می‌کنم و با دو بازیکنی کار می‌کنم که در هلند آموزش دیده‌اند. شما می‌توانید از قدرت پی اس وی ببینید که فوتبال هلند چه کیفیتی دارد. پویایی و توانایی فنی باورنکردنی این دو بازیکن برای ما بسیار مهم است و به ما کمک می‌کنند تا فضاها را به خوبی باز کنیم. قدرت شوتزنی و بازی خوانی فوتبالیست‌های هلندی مثال زدنی است. اما پی اس وی در مرکز حمله نیز نقاط قوت زیادی دارد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *