بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آغاز تلاش های بارسلونا برای جذب ستاره منچستریونایتد

بارسلونا در تلاش برای جذب میسون گرین‌وود از منچستریونایتد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۰
گرینوود ؛ بارسلونا در تلاش برای جذب میسون گرین‌وود از منچستریونایتد

دکو در روزهای اخیر با مدیر اجرایی منچستریونایتد دیدار داشته و در مورد انتقال میسون گرین‌وود حرف زده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گرینوود پس از مشکلات غیرفوتبالی که داشت و دادگاهی شدن به خاطر ضرب و شتم نامزدش، از یونایتد کنار گذاشته شد. بعد از تبرئه شدن نیز هواداران یونایند علیه او موضع گرفتند تا راه بازگشتش سد شود. در نتیجه یونایتد او را یک فصل به ختافه قرض داد.

گرینوود در ختافه عالی کار کرده تا جایی که گفته می شود مورد توجه بارسلونا قرار دارد اما رویای این بازیکن درخشش با پیراهن یونایتد است، باشگاهی که در آن رشد کرد و تصور می‌شد سال‌های درخشانی آنجا خواهد داشت. البته هنوز مشخص نیست که موضع شیاطین سرخ در مورد برگشتن او چه خواهد بود.

طبق ادعای دیاریو اسپورت، دکو (مدیر ورزسی بارسا) در روزهای اخیر با جان مورتوف، مدیر اجرایی منچستریونایتد، دیدار کرده است. در همان جلسه، در بارسلونا، فرانک تریمبولی، نماینده آژانس نقل و انتقالاتی “CAA Base Ltd” نیز حضور داشت. یکی از نام هایی که احتمالا روی میز بود و در موردش بحث شد، گرین‌وود است.

این می تواند اولین اقدام رسمی بارسلونا برای جذب ستاره انگلیسی باشد که در لالیگا کاملا خودش را وفق داده و می تواند گزینه ای ارزان قیمت برای بارسا باشد. او سخت مورد توجه دکو قرار دارد و یک نیروی تقویتی مهم برای سرمربی فصل بعد بارسا نیز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *