بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آزمون با روحیه بالا در تمرین آاس رم + عکس

لبخند روی لب سردار آزمون در تمرین آ اس رم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۳:۵۰
آزمون ؛ لبخند روی لب سردار آزمون در تمرین آ اس رم

سردار آزمون همچنان با بالاترین انگیزه ممکن در تمرینات رم حاضر می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از اتمام مسابقات جام ملتهای آسیا و بازگشت سردار آزمون به ایتالیا او در نقش یکی از بازیکنان تاثیرگذار جالوروسی ظاهر شد. ستاره تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل فروزینونه موفق شد دومین گل خود را برای رم به ثمر برساند و همین موضوع باعث شد که اعتماد دنیله ده‌روسی به او دو چندان شود.

آزمون اگرچه در دیدار مقابل فاینورد در لیگ اروپا نیمکت‌نشین بود اما مطابق انتظار برابر تورینو به ترکیب اصلی رم برگشت و به جای روملو لوکاکو در زمین قرار گرفت. سردار در مدت زمان حضور خود در زمین بسیار تاثیرگذار ظاهر شد و توانست یک پنالتی هم برای رم بگیرد که توسط پائولو دیبالا تبدیل به گل شد.

با این حال بعد از آن مسابقه شاهد یک تصمیم عجیب از دنیله ده‌روسی بوده‌ایم؛ جایی که او از ستاره ایرانی در سه بازی اخیر فقط دو دقیقه استفاده کرده است. سردار مقابل مونزا نیمکت‌نشین بود و در لیگ اروپا برابر برایتون نیز فقط دو دقیقه بازی کرد.

در حالی که تصور می‌شد آزمون مقابل فیورنتینا در ترکیب اصلی قرار بگیرد یا حداقل مدت زمان بیشتری برای بازی داشته باشد اما او در کمال تعجب همه مسابقه را از روی نیمکت دنبال کرد. با این حال ستاره ایرانی این روزها در تمرینات رم با بالاترین انگیزه ممکن حاضر می‌شود تا دوباره به ترکیب تیمش بازگردد و درخشش چند هفته قبل خود را ادامه دهد.

آزمون ؛ لبخند روی لب سردار آزمون در تمرین آ اس رم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *