بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بایرلورکوزن به دنبال قهرمانی بدون شکست

9 برد فاصله تا ثبت قهرمانی بدون شکست بایرلورکوزن در بوندس لیگا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۰:۱۱
لورکوزن ؛ 9 برد فاصله تا ثبت قهرمانی بدون شکست بایرلورکوزن در بوندس لیگا

فصل باشکوه لورکوزن ادامه دارد و این تیم ۹ بازی تا ثبت قهرمانی بدون شکست در بوندسلیگا فاصله دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایر لورکوزن در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم بوندسلیگا، در ورزشگاه بای‌آرنا میزبان ولفسبورگ بود و با دو گل به برتری رسید. ناتان تلا و فلورین ویرتس برای لورکوزن گلزنی کردند.

۳۶ بازی از این فصل سپری شده و لورکوزن هنوز شکست نخورده است. حالا شاگردان ژابی آلونسو به دنبال رکوردها هستند و به نظر باید قهرمانی تیم را در این فصل بوندسلیگا قطعی دانست.

لورکوزن بعد از ۲۵ بازی با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ در صدر جدول رده بندی قرار دارد، در حالی که ۹ بازی تا پایان فصل باقی مانده است.

رکورد شکست ناپذیری

بایرن‌مونیخ بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴، در ۵۳ بازی متوالی در بوندسلیگا شکست نخورد. بایر هنوز با آن رکورد فاصله زیادی دارد، در واقع شاگردان آلونسو باید ۲۸ بازی پیاپی دیگر در بوندسلیگا نبازند تا به این رکورد برسند. اگر لورکوزن در ۹ بازی باقی مانده این فصل شکست نخورد، ۱۹ بازی اول فصل آینده را نیز باید بدون شکست بماند.

بعد از بایرن، هامبورگ در رده دوم است. این تیم آلمانی بین سال‌های ۱۹۸۱ تا ۱۹۸۳ در ۳۶ بازی متوالی در بوندسلیگا شکست نخورد. دورتموند با یورگن کلوپ نیز در ۳۱ بازی پیاپی بدون شکست ماند و لورکوزن می‌تواند در پایان همین فصل با ادامه روند درخشانی که دارد به این رکورد برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *