بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آیا کریم بنزما واقعا مصدوم است؟

بهبودی کریم بنزما از مصدومیت و ادامه انجام تمرینات انفرادی در الاتحاد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۶
بنزما ؛ بهبودی کریم بنزما از مصدومیت و ادامه انجام تمرینات انفرادی

کریم بنزما مدتی است به دلیل مصدومیت شرایط بازی ندارد و مربی الاتحاد حاضر نشد در مورد زمان بازگشت او حرف بزند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شرایط برای کریم بنزما در سال 2024 خوب پیش نرفته است. اول به دلیل قهر و غیبت در تمرینات، بعد به دلیل مشاجره شدید با مارسلو گایاردو (مربی اتحاد) و حالا به دلیل مصدومیت.

به نظر می‌رسید او دیگر مصدوم نیست و 27 بهمن نیز به میادین برگشت اما سه بازی بعد این بازیکن دوباره مصدوم شد. حالا حتی سرمربی آرژانتینی هم جرأت نمی‌کند زمان بازگشتش را فاش کند، با وجود اینکه هفته گذشته روزنامه‌های عربستان اعلام کردند که این بازیکن بهبود یافته است.

چهارشنبه گذشته او به تمرینات بازگشت اما گایاردو در کنفرانس مطبوعاتی پس از شکست چند روز پیش الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال همه شایعات را خاموش کرد:

«روابط من و بنزما عادی است. او یک حرفه‌ای است و ما همه حرفه‌ای هستیم. ما منتظر هستیم تا او برای بازی‌ها آماده شود. کریم تا زمانی که کاملا آماده باشد برای ما بازیکن مهمی خواهد بود.»

یک تئوری می‌گوید که او آماده است تا فردا برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم تحت هدایت ژرژ ژسوس به میادین بازی بازگردد، اما طبق گزارش روزنامه عربستانی الریاضیه، ستاره فرانسوی به تمرینات انفرادی خود ادامه می‌دهد و همچنان از آسیب کمر و نیز عضلات پای راست رنج می‌برد. آنچه مشخص است اینکه او تلاش می‌کند تا هر چه زودتر به میادین بازگردد ولی زمانش مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *