بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ده روسی به مورینیو طعنه زد !

دانیله ده‌روسی، سرمربی رم : به یاد دارم که وقتی که ما با پنج دفاع بازی می‌کردیم، گلزنی برای آنها خیلی دشوار بود

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۴
رم ؛ ده‌روسی، سرمربی رم : وقتی ما با پنج دفاع بازی می‌کردیم، گلزنی دشوار بود

دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، می‌گوید بازیکنان تیمش استفاده از سیستم همیشگی ژوزه مورینیو را پس می‌زنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا روبروی فیورنتینا به میدان رفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد.

این یک امتیاز در حالی نصیب یاران سردار آزمون شد که آنها تا لحظات پایانی با نتیجه 1-2 از حریف عقب بودند اما دیه‌گوی یورنته در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده توانست دروازه حریف را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند تا مانع از شکست تیمش شود.

ده‌روسی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:

«فکر نمی‌کنم که مشکل از کارت زرد مانچینی باشد. مسئله این بود که فیورنتینا در بسیاری از دوئل‌ها به پیروزی رسید. ما رفتار درستی در زمین نداشتیم و بسیاری از انتخاب‌های من جواب ندادند. عملکرد خوبی در نیمه اول نداشتیم.

در نیمه اول از هر نظر تنبل و کند بودیم. در نیمه دوم عملکرد خیلی بهتری ارائه کردیم اما با توجه به میزان مالکیت توپی که داشتیم، باید بدون شک شوت‌های بیشتری را در چارچوب حریف می‌زدیم و موقعیت بیشتری ایجاد می‌کردیم.

هروقت که شرایط درست پیش نمی‌رود باید همه چیز را تحلیل کنیم و واقعیت این است که پس از هر بازی در لیگ اروپا، اولین بازی ما در سری آ اصلا خوب نیست. هربار که از دفاع سه نفره استفاده کردیم، پیشرفت را در تیم دیدیم. من سعی کردم که این‌بار از اول با این سبک پیش بروم و مشخصا مسئله این نبود.

وقتی که گل مساوی را زدیم این احساس را داشتم که می‌توانیم ببریم اما گل دوم را برخلاف جریان بازی دریافت کردیم و این موضوع می‌توانست شرایط را برای ما بسیار بحرانی کند اما مهار پنالتی اعلام شده به سود آنها باعث شد در بازی بمانیم.

هر زمان که دیدم تیم بیهوده در حال دویدن است سعی کردم آنها را به سیستمی که چند سال به آن عادت داشتند برگردانم. به یاد دارم که وقتی که ما با پنج دفاع بازی می‌کردیم، گلزنی برای آنها خیلی دشوار بود. شاید هم آنها حالا دیگر این سیستم را پس می‌زنند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *