بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش پدیده جوان مس رفسنجان به گلزنی برابر تراکتور

 محمد اکبری جوان بومی مس رفسنجان : عامل موفقیتم صحبت‌های آقا محرم است که همیشه به من روحیه می‌دهد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۴
 اکبری : عامل موفقیتم صحبت‌های آقا محرم است که همیشه به من روحیه می‌دهد

جوان اول نارنجی پوشان رفسنجان از طعم شیرین اولین گل لیگ برتری‌اش ‌می‌گوید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد اکبری جوان بومی مس رفسنجان اولین گل لیگ برتری خود را با یک شلیک وارد دروازه تراکتور کرد تا تیمش از شکست خانگی فرار کند. او در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت:

ما همه تلاشمان را کردیم و نمی‌خواستیم شرمنده هواداران شویم آقا محرم شخصیت خیلی خوبی به تیم داده و ما معتقد هستیم که نباید هیچ کدام از امتیاز بازی‌ها را از دست بدهیم و اینکه هیچ تیمی به این فکر نکند که مقابل مس رفسنجانی راحت می‌تواند سه امتیاز را بگیرد.

او که اولین گل لیگ برتری‌اش یک امتیازی بود و به عنوان یار تعویضی به زمین آمد و برای تیمش مثمر ثمر واقع شد در این باره عنوان کرد:

خیلی خیلی خوشحالم توانستم اولین گل لیگ برتری‌ام را به عنوان یک بازیکن رفسنجانی و با لباس تیم شهرم بزنم اول از همه حاصل اعتماد آقای نوید کیا است است در همه بازی‌ها به من فرصت داده ولو دقایق کم و فکر می‌کنم عامل موفقیتم صحبت‌های آقا محرم است که همیشه به من روحیه می‌دهد و می‌گوید خودت را باور داشته باش، ضربه بزن و از توانایی‌هایت استفاده کن خدا را شکر که توانستم اولین گلم را بزنم و امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه بدم.

این بازیکن که از آکادمی خریداری شد و حالا فرصت بازی پیدا کرده در این باره گفت:

فکر می‌کنم بزرگترین شانس برای یک بازیکن جوان این است که با مربی مثل آقای نوید کیا کار کند و خیلی خوشحالم این اتفاق برایم افتاد که با یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال ایران و آسیا کار می‌کنم و هر چیزی که بخواهم یاد بگیرم را از شخصیتی مثل او یاد می‌گیرم و این برای من یک فرصت طلایی است و می‌خواهم از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنم وقتی معلمی مثل آقای نوید کیا را داری که بالاترین موفقیت‌ها را در ایران تجربه کرده قطعاً دوست داری الگویش قرار بدهی یاد بگیری و بهترین عملکرد خودت را داشته باشی اولین بازی لیگ برتری‌ام را در زمان سرمربیگری آقای ربیعی انجام دادم و قطعاً این موضوع برای هر بازیکنی به یاد ماندنی است جا دارد از ایشان تشکر کنم در زمان آقای الهامی هم ۶ بازی انجام دادم و از ایشان هم تشکر می‌کنم و برای هر دو عزیز آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. از زمان سرمربیگری آقای نوید کیا همه بازی‌ها به من فرصت داده شده و جدا از فرصت بازی اعتماد به نفس و روحیه خیلی خوبی به من داده واقعاً از ایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را به خوبی بدهم. بعد از کادر فنی از بازیکنان و بزرگترهای تیممان که همیشه به من انگیزه می‌دهند و راهنمایی‌ام می‌کنند ممنونم و خیلی خوشحالم که کنار چنین بازیکنان بزرگی کار می‌کنم.

اکبری فصل قبل در تیم امید مس ۷ گل زد امیدوار است بتواند این روند را در لیگ برتر هم تکرار کند. صحبت‌های محمدی جوان در این رابطه به این شرح است:

فصل قبل در لیگ برتر امیدهای کشور در تیم مس رفسنجان زیر نظر آقای امیر پناهی توانستم هفت گل بزنم از زحمات کادر فنی و هم تیمی‌هایم تشکر می‌کنم امیدوارم هر کجا که هستند موفق باشند از تمام شدن لیگ امید به بزرگسالان اضافه شدم در پایه‌ها پست مشخصی نداشتم هافبک دفاعی هافبک تهاجمی و مهاجم هدف بازی کردم سعی کردم در هر پستی که بازی می‌کنم بهترین عملکردم را نشان بدهم و در اختیار تیم باشم و قهرمانی لیگ برتر را تجربه کنم ولی این تمام هدفم نیست و دوست دارم بالاترین سطح فوتبال را تجربه کنم.

محمدی در پایان صحبت‌هایش افزود:

جا دارد الان که شرایطش پیش آمده از تک تک مربیان پایم تشکر کنم و قدردان زحماتشان باشم و بهترین‌ها را برای تک تک عزیزان آرزو می‌کنم و اولین گلم را به خانواده عزیزم که خیلی به من انگیزه می‌دهند و همیشه و در همه شرایط پشتم بودند تقدیم کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *