بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خط و نشان سرمربی النصر برای العین

لوئیز کاسترو سررمبی النصر : با ذهنیت برنده وارد مسابقه فردا برابر العین شویم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۱
النصر ؛ لوئیز کاسترو سررمبی النصر : با ذهنیت برنده وارد مسابقه فردا برابر العین شویم

لوئیز کاسترو تاکید کرد النصر فردا با ذهنیت راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی وارد دیدار مقابل العین امارات می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم النصر در حالی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان العین خواهد بود که بازی رفت با برتری یک بر صفر تیم اماراتی به پایان رسیده است.

کاسترو پیش از این دیدار اظهار داشت:

تیم‌مان را برای بازی فردا آماده کردیم. دو روز گذشته به ریکاوری اختصاص داشت و یک روز قبل از بازی شرایط بازیکنانی که برای بازی فردا آماده هستند، روشن شد.

او در خصوص فشارهایی که با توجه به نتایج اخیر النصر به او وارد می‌شود، توضیح داد:

فوتبال و زندگی فشار زیادی را به همراه دارد و از زمانی که انسان به دنیا می‌آید، وارد میدان نبرد فشارهای زندگی می‌شود. کسی که فوتبال بازی می‌کند و از فشار می‌ترسد، چیزی از این ورزش نمی‌فهمد. فشار برای کسانی که در داخل فوتبال زندگی می‌کنند همیشه وجود دارد و این طبیعی است. این ورزش برد و باخت است.

کاسترو ادامه داد:

ما در 3 بازی اخیر پیروز نشده‌ایم و این طبیعی نیست اما مهم هوشیاری است. ما با اعتماد به نفس بالایی وارد مسابقات می‌شویم؛ اعتماد به نفسی که با حمایت هواداران، فداکاری بازیکنان و کار مدیریت ایجاد شده و باعث می‌شود با ذهنیت برنده وارد مسابقه فردا شویم.

سرمربی النصر همچنین تاکید کرد:

ما همیشه برای رسیدن به گل و خوشحال کردن هواداران‌مان تلاش می‌کنیم. فصل گذشته النصر 62 گل و این فصل 65 گل به ثمر رساند. من از شرایط هجومی تیم خوشحالم.

کاسترو که به دلیل اظهارات خود پس از باخت مقابل الرائد در لیگ حرفه‌ای عربستان به شدت مورد حمله هواداران قرار گرفته بود، در این باره توضیح داد:

درباره اظهارات من سوء تفاهم وجود دارد و همانطور که کریستیانو گفت، مردم اشتباه می‌کنند. اظهارات من یک واکنش لحظه‌ای بود. بعضی‌ها حرف من را توهین آمیز می‌دانستند که از آنها عذرخواهی می‌کنم.

او در خصوص سبک بازی تیمش توضیح داد:

من با 5 بازیکن دفاع نخواهم کرد و مربی هجومی هستم. من بازیکنانی با ارزش تهاجمی دارم. اگر با آنها دفاعی بازی کنم، این یک جنایت علیه فوتبال است. همانطور که در حمله زیبایی وجود دارد، در دفاع نیز زیبایی وجود دارد، اما ما باید آن را به گل تبدیل کنیم و اشتباهات دفاعی را کاهش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *