بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چهره جوان لیورپول، بدون اشتباه برابر منچسترسیتی + عکس

جارل کوانسا 21 ساله مدافع لیورپول بی نقص برابر منچسترسیتی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۳:۴۵
لیورپول ؛ جارل کوانسا 21 ساله مدافع لیورپول بی نقص برابر منچسترسیتی

جارل کوانسا با ۲۱ سال سن در تقابل با منچسترسیتی، کم اشتباه بود و نمایش خوبی داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حضور در ترکیب اولیه لیورپول برای دیدار مقابل منچسترسیتی، اتفاقی بود که جارل کوانسا به عنوان یک مدافع جوان هیچوقت فکر نمی‌کرد قرار باشد در سن ۲۱ سالگی آن را تجربه کند اما مصدومیت‌های لیورپولی‌‌ها در این فصل و همچنین استعداد این مدافع در امر دفاع کردن، باعث شد تا کلوپ برای استفاده از او در حساس‌ترین دیدار فصل لحظه‌ای مکث نکند.

کوانسا از آغاز این فصل ۹ بازی برای لیورپول انجام داده اما مرد آلمانی که در این فصل جوان‌های زیادی را به تیم اصلی اضافه کرده، از آغاز به کوانسا اجازه داد در این دیدار حضور پیدا کند و او همراه با ویرجیل فن دایک برابر ارلینگ هالند و دیگر چهره‌های تهاجمی منچسترسیتی، به گونه‌ای عمل می‌کرد که نشان می‌داد در سن بیست و یک سالگی بسیار باتجربه است.

لیورپول ؛ جارل کوانسا 21 ساله مدافع لیورپول بی نقص برابر منچسترسیتی

 

مدافع ۲۱ ساله لیورپولی‌ها بسیار با اعتماد به نفس نشان داد و از درگیری با مهاجم غول پیکری هیچ واهمه‌ای نداشت؛ او در این دیدار ۴ دوئل داشت که ۳ بارش را پیروز شده و همچنین ثبت ۸۹ درصد پاس صحیح، خونسردی او را ثابت می‌کند.

قطعا لیورپولی‌ها خوش شانس خواهند بود که بعد از جدایی کلوپ، این تیم در بسیاری از پست‌ها بازیکنانی دارد که در جوانی بسیار پخته و باتجربه هستند و قرار است سالیان سال در لیورپول افتخارآفرینی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *