بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مسی ها با نویدکیا در مسیر پیشرفت

کسب 4 امتیاز برای مس رفسنجان از 6 بازی تحت هدایت محرم نویدکیا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۷
مس رفسنجان ؛ کسب 4 امتیاز برای مس رفسنجان از 6 بازی تحت هدایت محرم نویدکیا

مس رفسنجان در 4 بازی ابتدایی نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول 4 امتیاز بیشتر کسب کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مس رفسنجان با تساوی شب گذشته در هفته نوزدهم برابر تراکتور مجموع امتیازات خودش در این نیم فصل را به عدد 6 رساند در حالی که در نیم فصل اول در همین مقطع تنها دو امتیاز به دست آورده بود.

تیم محرم نویدکیا که به شکل مشخصی در نیم فصل دوم متحول شده در چهار بازی گذشته خودش به سه تساوی و یک پیروزی و مجموع 6 امتیاز رسیده در حالی که در نیم فصل اول چهار بازی ابتدایی را با دو شکست و دو تساوی پشت سر گذاشت و تنها دو امتیاز به دست آورده بود.

نکته جالب توجه اینکه مس در دور رفت بازی خانگی در رفسنجان مقابل شمس آذر را با سه گل واگذار کرده بود در حالی که در بازی برگشت و در زمین شمس آذر به تساوی رسید ، همچنین در دور رفت برابر نساجی در بازی خانگی به تساوی رسیده بود اما در دور برگشت در قائمشهر نساجی را با سه گل شکست داد و بر این اساس در بازی های خارج از خانه عملکرد به مراتب بهتری نسبت به نیم فصل اول داشته است.

مس در دور رفت بازی های لیگ با 8 شکست و 22 گل خورده یکی از گزینه های سقوط به شمار می رفت اما حالا و در نیم فصل دوم در چهار بازی تنها یک گل دریافت کرده آن هم با ضربه استثنایی آلوز هافبک شاخص تراکتور و البته تیم محرم نویدکیا همچنان در چهار بازی لیگ و یک بازی جام حذفی شکستی نخورده تا با چهره ای متفاوت به کار خودش ادامه بدهد.

از دست رفتن امتیازات دور رفت طبیعتا اجازه نمی دهد مس به راحتی در جدول بالا بیاید اما در صورت استمرار روند این تیم شاگردان نویدکیا توان صعود از جایگاه دهم جدول و رسیدن به رتبه یک رقمی در پایان فصل را خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *