بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

همه منتظر شکست مسی هستند !

الکسی لالاس، مدافع سابق تیم ملی آمریکا : خیلی ها در انتظار در انتظار شکست مسی هم نشسته‌اند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۶:۲۶
مسی ؛ الکسی لالاس : خیلی ها در انتظار در انتظار شکست مسی هم نشسته‌اند

الکسی لالاس، مدافع سابق تیم ملی آمریکا، اظهارات جالبی را درباره لیونل مسی و اینترمیامی مطرح کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حضور مسی در باشگاه اینترمیامی و لیگ فوتبال آمریکا باعث شد که توجه مردم این کشور به این رقابت‎‌ها بیشتر از هر زمان دیگری افزایش پیدا کند.

بسیاری از بلیت‌های دیدارهایی که این بازیکن در آنها به میدان می‌رود از مدت‌ها قبل به صورت کامل به فروش رسیده و آمارها نشان می‌دهد که علاقه مردم آمریکا به فوتبال در چند ماه اخیر رشد قابل توجهی داشته که به دلیل حضور این ستاره آرژانتینی است.

دیوید بکام، ستاره سابق انگلیس و مالک باشگاه اینترمیامی، پیش از این مدعی شده بود که جذب مسی و حضورش در این باشگاه در واقع هدیه‌ای از طرف آنها به آمریکا و لیگ فوتبال این کشور است اما شاید این ادعا چندان هم درست نباشد.

یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از الکسی لالاس پرسید که آیا اینترمیامی خودش را به عنوان «آدم بد» داستان در این فصل از رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا معرفی کرده است؟

این بازیکن سابق تیم ملی آمریکا و کارشناس فعلی در این باره نوشت:

«بله، دیدارهای اینترمیامی را باید به خاطر حضور مسی دید و آنها مدام لحظات خوبی را رقم می‌زنند و نتیجه می‌گیرند. اما برچسب سوپر باشگاه به این معناست که به همان اندازه که مردم دنبال موفق شدن شما هستند، در انتظار شکست هم نشسته‌اند… اما همه در نهایت دوست دارند آنها را ببینند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *