بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به تیم فوتبال پرسپولیس نرفتم چون …

پیام پارسا گلر صنعت نفت آبادان: مدیریت و کادرفنی صنعت نفت به من اجازه جدایی نداد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۹
صنعت نفت آبادان ؛پیام پارسا: مدیریت و کادرفنی صنعت نفت به من اجازه جدایی نداد

دروازه‌بان جوان نفت آبادان می‌گوید در مسیر درستی حرکت می‌کند و سعی دارد آینده خوبی برای خودش بسازد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر در خانه مقابل نساجی مازندران به تساوی یک بر یک رسید. پیام پارسا، دروازه‌بان نفت آبادان، درباره مسابقه اخیر تیمش به خبرنگار ما گفت:

به خاطر شرایط جایگاه دو تیم در جدول نتوانستیم تاکتیک‌های مد نظر کادر فنی را به خوبی اجرا کنیم. اواخر نیمه اول روی یک اتفاق گل خوردیم و همین امر باعث شد شرایط روحی تیم پایین بیاید اما بین دو نیمه با صحبت‌هایی که بختیاری‌زاده با بازیکنان کردند بچه‌ها هم قسم شدند به هر نحوی که شده بازی را برنده شویم. خدا را شکر با گل لحظات پایانی توانستیم حداقل امتیاز را کسب کنیم و همچنان امیدوار باشیم.

پارسا درباره عملکردش تا این هفته از لیگ برتر ادامه داد:

اولین فصلی است که این همه بازی به من رسیده است. تمام تلاشم را انجام می‌دهم که بازی به بازی بهتر شده و به تیم کمک کنم. دوست دارم مهره مثمرثمرتری برای نفت باشم.

دروازه‌بان جوان نفتی‌ها همچنین گفت:

در مورد تیم هم باید بگویم از ابتدای فصل با مشکلات زیادی روبرو بودیم و همین باعث شده فراز و نشیب‌های زیادی داشته باشیم. همین شرایط را برای ما سخت کرده است اما دلیل نمی‌شود کم‌کاری کنیم و باید تلاش کنیم جایگاه نفت را ارتقا دهیم.

او درباره کارکردن با سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی در نفت آبادان افزود:

ایشان بسیار مربی با دیسیپلینی است و تا اینجای کار از لحاظ روحی خیلی به شخص خود من کمک کرده است. ایشان خیلی دیر به مجموعه نفت اضافه شدند و دو روز مانده به نیم فصل دوم به تیم ملحق شدند. باید به ایشان کمک کرد تا بتواند این تیم را در جدول نگه دارد.

دروازه‌بان نفت درباره پیشنهاداتی که در نیم فصل داشت گفت:

در نیم فصل از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاداتی داشتم که توسط مدیریت و کادرفنی با مخالفت روبه‌رو شد. از این بابت خیلی خوشحال هستم که باشگاه بزرگی چون پرسپولیس پیشنهاد همکاری داد. این نشان می‌دهد که در مسیر درستی در حال حرکت کردن هستم. فعلا تمام تمرکزم روی بازی‌های نفت است که بتوانیم دل هواداران این تیم را خوشحال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *