بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یک رکورد خاص برای این سرمربی در لیگ برتر + عکس

سید مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک بدون اخطار در 18 بازی فصل

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۰
آلومینیوم ؛ سید مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک بدون اخطار در 18 بازی فصل

سرمربی آلومینیوم رکورد ویژه‌ای در تمام مسابقات این فصل لیگ برتر بر جای گذاشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آلومینیوم اراک در حالی روز گذشته دیداری جنجالی مقابل شمس‌آذر قزوین داشت و معتقد بود که باید یک پنالتی به سودش گرفته شود که سید مجتبی حسینی باز هم بدون اینکه اعتراضی در جریان بازی به داوری داشته باشد، در پایان مسابقه به سمت رختکن تیمش رفت تا رکورد ویژه او حفظ شود.

سید مجتبی حسینی که تیمش علی‌رغم بازی‌های درخشان و تاکتیکی، بیشترین ضربه را از داوری داشته و امتیازهای مهمی را بخاطر این مسئله از دست داده، دیروز هم معتقد بود که یک پنالتی روی مهدی لیموچی اعلام نشد و تیمش در زمانی که بازی با نتیجه یک بر صفر پیش می‌رفت، شانس زدن گل تساوی را داشت که علی‌اصغر مومنی این فرصت را از آنها گرفت.

آلومینیوم ؛ سید مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک بدون اخطار در 18 بازی فصل
با وجود مسائل داوری و اتفاقاتی که این فصل برای حسینی و تیمش افتاده، اما این سرمربی بازهم بدون اینکه اخطار بگیرد، این بازی را تمام کرد و با وجود اینکه گلایه‌اش را نسبت به قضاوت داور دیدار با شمس‌آذر به او گفت، اما رفتاری نشان نداد که منجر به جریمه شود.

اما نکته جالب توجه اینجاست که مجتبی حسینی با وجود اینکه در 18 مسابقه این فصل تیمش در لیگ برتر و یک دیدار جام حذفی هیچ اخطاری دریافت نکرده، ولی کمیته انضباطی دو بار پس از دیدار با پرسپولیس و شمس‌آذر بخاطر اظهاراتی که چندان تند هم نبوده، از او دفاعیه خواسته تا محرومش نکند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *