بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سروش رفیعی به سیم آخر زد + سند

سروش رفیعی : ما هم خانواده داریم ؛ خواهش می‌ کنم وضعیت مالی را بهتر کنند

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۹


سروش رفیعی ، هافبک پرسپولیس درباره وضعیت مالی گفت : ما هم خانواده داریم. خواهش می‌ کنم وضعیت مالی را بهتر کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سروش رفیعی در پایان بازی پرسپولیس و فولاد در ابتدا گفت:

دوست دارم که اینجا خدمت خانواده‌های عزیز و مردم شریف سیستان و بلوچستان عرض تسلیت داشته باشم‌. بسیار متاسف شدیم بابت شرایطی که به وجود آمده است‌. امیدوارم خدا به خانواده‌هایی که عزیزان‌شان را از دست داده‌اند صبر بدهد‌. امیدوارم که مسئولین هرچه سریع‌تر و بهتر به هموطنان عزیز و دوست داشتنی در سیستان و بلوچستان به نحو احسن رسیدگی کنند‌.

سروش راجع به بازی گفت:

به تیم خوب، بزرگ و با شخصیت فولاد خداقوت می‌گویم. امیدوارم بازیکنان خوب فولاد، دوستان عزیزم و احمد آل‌نعمه عزیز در ادامه مسیر موفق باشند. به هواداران‌مان به ویژه خانم‌ها و آقایانی که در این سرما و شرایط سخت کنار تیمشان بودند و به ورزشگاه آمده بودند تبریک می‌گویم و امیدوارم از این بازی لذت برده باشند‌. فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم. اتفاق خوبی بود که دو بار بازی را عقب افتادیم ولی خیلی خوب به بازی برگشتیم و سعی کردیم تمرکزمان را حفظ کنیم‌. موقعیت‌های زیادی هم ایجاد کردیم و شاید شانس این را داشتیم که با تعداد گل‌های بیشتر بازی را تمام کنیم ولی برد در این شرایط مهم است‌.

او درباره برد تیم قبل دربی گفت:

برد همیشه شیرین است فرق ندارد قبل از دربی یا بعد از دربی باشد. در دربی مهم این است که بازی‌ها را ببریم و برنامه ما هم بازی به بازی جلو رفتن است. حواس‌مان فقط به این بازی بود و راضی کننده هم بود.

او درباره پرداختی‌ها و شرایط باشگاه گفت:

برای اینکه شما بتوانید تیم خوبی داشته باشید، بازیکنان باید بتوانند خوب تمرین کنند تا عملکرد مثبتی در زمین داشته باشند. آمادگی جسمی و ذهنی خیلی مهم است. ما می‌توانیم خوب تمرین کنیم و آماده مسابقه بشویم ولی برای اینکه ذهن خودمان را برای یک بازی خوب آماده کنیم باید آرامش داشته باشیم. همه ما درگیر مسائلی در زندگی و خانواده‌مان هستیم و بحث مالی در هر کاری بسیار مهم است. با توجه به نتایجی که گرفتیم و تایمی که از فصل گذشته است شرایط پرداختی‌ها خوب نبوده است. البته که می‌دانم باشگاه، مدیرعامل و هیئت مدیره همه تلاش‌شان را کرده‌اند ولی باید بیشتر و بهتر از این باشد. از آقای درویش از هیئت مدیره خواهش می‌کنم که شرایط بچه‌ها را بهتر کنند‌ ما بازیکنان جوان و پشت تیمی داریم که همه به این قضایا نیاز دارند. یادمان نرود یکی از آسیب‌های زیادی که ما در بحث پرداختی‌ها خوردیم بخاطر طلب‌های گذشته بود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *