بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری تلخ کاپیتان پرسپولیس پس از برد برابر فولاد + سند

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس : برای تیم ریشه‌دار و شناخته شده پرسپولیس در آسیا زشت است که گاهی‌ لنگ پول هتل تیم بشوند ؛ امیدوارم مشکل پرداختی زودتر حل شود

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۹:۰۰


کاپیتان پرسپولیس همانند هفته گذشته در مورد مطالبات عقب افتاده بازیکنان و شرایط مالی باشگاه گلایه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید عالیشاه، کاپیتان تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره بازی امروز تیم مقابل فولاد گفت:

بچه ها به اندازه کافی دقت و تجربه داشتند و دلسرد نشدند. با آن انگیزه و اراده خاصی که داشتند بازی را برگرداندند و شرمنده هواداران نشدیم. اگر خدایی ناکرده اتفاق ناگواری می‌افتاد شرمنده هواداران می‌شدیم که در سرما آمده بودند و همه جوره تیم را تشویق کردند.

او درباره صحبت‌های درویش و قول پرداخت معوقات بازیکنان گفت:

قرار شد بین ۵ تا ۷ درصد پرداخت کنند و سند مقداری از پرداختی فصل جدید را برای مطالبات فصل گذشته بزنند که کافی نیست و باید بیشتر از این تلاش شود چون با توجه به شرایط تورم پول معوقات یک سوم یا یک چهارم مبلغی که طلب دارند شده است. بچه‌ها به عشق پرسپولیس آمده‌اند و اختلاف مبلغ قرارداد پایه را نسبت به تیم‌های دیگر می‌بینیم. همین پایه قراردادی که دارند را خیلی قشنگ‌تر می‌شود پرداخت کرد آن‌ها هم حق زندگی دارند‌. امیدوارم زودتر رفع مشکل بشود.

کاپیتان پرسپولیس درباره تغییر زمان دربی گفت:

من صحبت‌هایی درمورد تعویقش شنیدم ولی فعلا نظر نمی‌دهم تا فردا ان‌شاالله.

امید عالیشاه درباره خریدهای نیم فصل دوم تیم گفت:

خریدهای جدید هم باید مثل همه بچه‌ها کمک کنند. فکر می‌کنم خریدهای مناسبی داشته‌اند ولی اینگونه نباشد که در یکی دو بازی خوب باشند بلکه باید در تمام سال بهترین عملکرد را داشته باشند چون وظیفه‌شان هست. وظیفه ما هم هست که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. امیدوارم ادامه بدهند و زود ارضا نشوند.

عالیشاه درباره بدهی رادوشویچ گفت:

من نمی‌خواهم به گذشته فلش‌بک بزنم این مشکلات همیشه بوده و هست‌. نمی‌دانم شرایط خصوصی‌سازی به چه روال است ولی می‌توانم عرض کنم حیف این همه هوادار و بزرگی پرسپولیس که می‌شود بهتر از این‌ها درآمدزایی و هزینه داشته باشد. برای تیم ریشه‌دار و شناخته شده در آسیا زشت است که گاهی‌ لنگ پول هتل تیم بشوند.

او درباره احتمال حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا گفت:

این اتفاق سال‌های قبل هم برای استقلال و پرسپولیس افتاده بود. امیدورام راه حل طوری باشد که تیم و هوادار آسیب نبیند‌. بودن در آسیا فوتبال را لذت‌بخش و هیجان هواداران را بیشتر می‌کند.

او درباره لقب مرد دربی‌ها توضیح داد:

این القاب را شما به من می‌دهید من دنبال این حرف‌ها نیستم و وظیفه‌ام است چه در دربی چه بازی حذفی یا لیگ خوب بازی کنم. گل زدن در دربی طبیعتا خوشایند است ولی القابی که به من می‌دهند خوشایند خودم نیست.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *