بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مسی کم مونده که رباط بدهد!

لیونل مسی یه تار مو با رباط صلیبی فاصله داشت!

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۰

لیونل مسی ، ستاره اینترمیامی، با خوش شانسی در بازی مقابل نشویل اس‌سی دچار مصدومیت سنگین نشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی پس از اینکه از یک خطای خشن جان سالم به در برد، در تساوی مقابل نشویل اس‌سی موفق شد تا پایان بازی در ترکیب اینترمیامی حضور داشته باشد.

به گزارش ورزش سه اینترمیامی به لطف قهرمانی فصل گذشته لیگز کاپ در رقابت‌های کونکاکاف چمپیونزکاپ به میدان می‌رفت. آن‌ها در مرحله یک هشتم نهایی وارد این رقابت‌ها شدند و اولین حریف آن‌ها تیمی بود که برای قهرمانی در لیگز کاپ از پیش رو برداشته بودند.

اینترمیامی در این بازی با دو گل عقب افتاده بود که گل دقیقه 52 لیونل مسی و ۵+۹۰ لیونل مسی به تساوی رسید و از شکست فرار کرد.

مسی البته خوش شانس بود که موفق شد این بازی را بدون مشکل به پایان برساند و از یک مصدومیت سنگین که می‌توانست او را ماه‌ها از میادین دور نگه دارد، نجات پیدا کرد.

مطابق تصاویر منتشر شده از این بازی، در دقیقه 76، لوکاس مک ناتون، مدافع نشویل به طرز عجیبی برای دریافت توپ به سمت مسی حمله‌ور می‌شود. این بازیکن بلندقامت بدون توجه به موقعیت توپ با انتهای استوک خود به داخل زانوی مسی ضربه زد.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین بلافاصله با درد شدید روی زمین افتاد و فریادش بلند شد اما پس از ارزیابی تیم پزشکی، اجازه ادامه کار را پیدا کرد و تمام 90 دقیقه را بازی کرد.

نکته جالب اینکه مک ناتون حتی کارت زرد هم دریافت نکرد، که این اتفاق لیونل مسی را خشمگین کرد و به همین دلیل برای لحظاتی به داور اعتراض کرد.

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، در کنفرانس خبری پس از بازی تایید کرد که مسی مشکلی از بابت مصدومیت ندارد و نگرانی طرفداران این ستاره آرژانتینی را برطرف کرد:

“لئو مسی بازی را به خوبی تمام کرد. او قبلا کمی خسته بود اما همه چیز خوب است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *