بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش سرمربی رم به برد پر گل برابر برایتون

ده روسی سرمربی رم : بازیکنانم برابر برایتون بازی فوق‌العاده‌ای ارائه کردند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۱
رم ؛ ده روسی سرمربی رم : بازیکنانم برابر برایتون بازی فوق‌العاده‌ای ارائه کردند

سرمربی رم از عملکرد شاگردانش در دیدار با برایتون تمجید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رم در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا ۴ بر صفر برایتون را شکست داد تا برای دیدار برگشت کار نسبتا راحتی داشته باشد.

دانیله دروسی، سرمربی رم بعد از این دیدار به اسکای گفت:

بازیکنان من تقریباً کامل بودند و بازی فوق‌العاده‌ای ارائه کردند. با تلاشی که انجام دادند توانستیم برنده شویم. امشب همه بازیکنانم جنگیدند و حتی دیدم دیبالا وسط زمین تکل می‌زد. اگر در چنین بازی‌هایی چنین نگرشی نداشته باشید به مشکل می‌خوریم. ما مستحق این برد پرگل بودیم. تیم‌های روبرتو دزربی زمانی که مالکیت توپ را در اختیار دارند بسیار متنوع و خطرناک در زمین عمل می‌کنند بنابراین باید با تمام هوش‌تان برابر حریف قرار بگیرید.

او درباره پیشرفت رم زیر نظرش اضافه کرد:

فکر می‌کنم هر تیمی فراز و نشیب دارد. راستش من کار زیادی نکردم. همه چیز خیلی راحت پیش رفت. خیلی خوشحالم اما فکر می‌کنم با توجه به بازیکنانی که داریم باید در بازی‌های‌مان اینطور ظاهر شویم. بازیکنانی داریم که هر مربی آرزوی داشتن آن‌ها را دارند. سعی می‌کنم بازیکنان را در تمرینات قوی کنم چون در فوتبال باید زیاد بدوید. در نیمه دوم لازم بود بیش‌تر بدویم و تلاش خواهیم کرد در دیدارهای بعدی بهتر ظاهر شویم.

او در پایان درباره تمدید قراردادش با رم گفت:

من فقط کاری را که دوست دارم انجام می‌دهم. الان فقط به دیدار با فیورنتینا فکر می‌کنم که بازی دشواری برای ما است و یک هفته دیگر به انگلیس خواهیم رفت. اگر فکر کنیم صعودمان قطعی است مشکل ساز خواهد شد. اصلا به تمدید قرارداد فکر نمی‌کنم.

هم‌چنین لوکاکو در مصاحبه بعد از بازی خود با اسکای اسپورت گفت:

بازی خوبی ارائه دادیم. برایتون خیلی خوب بازی می‌کند و همیشه سعی می‌کند از هر جا خطرناک ظاهر شود. دفاع ما عالی کار کرد و می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری بزنیم. بازی مقابل برایتون هرگز تمام نشده. کار ما تمام نشده است، ما باید به آنجا برویم و در بازی برگشت بهتر از امشب باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *