بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کاربردهای کفپوش ورزشی پایافلور

کفپوش های ورزشی چه کاربرد هایی دارند؟

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۳

کفپوش ورزشی نوعی پوشش برای کف زمین است که به عنوان ضربه گیر بدن ورزشکاران بر روی زمین های ورزشی روباز و سر بسته استفاده می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کفپوش ورزشی نوعی پوشش برای کف زمین است که به عنوان ضربه گیر بدن ورزشکاران بر روی زمین های ورزشی روباز و سر بسته استفاده می شود.
این نوع کفش ها مزایای متعددی را برای مراکز و سالن های ورزشی فراهم می کنند و تضمین می کنند که آسیب های رایج در فعالیت های بدنی و یا خراب شدن کالاهای ورزشی به ویژه توپ ها در هنگام برخورد با زمین به حداقل برسد.
کفپوش های ورزشی همچنین عملکرد ورزشکاران را بهبود بخشیده و به آنها این امکان را می دهد بر سطوح عالی حرکت کنند و از لغزش آنها جلوگیری می کند.

انواع کفپوش ورزشی

انواع مختلفی از کفپوش های ورزشی وجود دارد  که برای جلسات تمرینی مختلف مناسب هستند و می‌ توانند برای بهبود تجربه ورزشکار در مراکز ورزشی ، زمین های ورزشی و سالن های بدنسازی استفاده شوند ، اما فراموش نکنید که کفپوش ورزشی باید در برابر فرسودگی در طول زمان مقاومت بالایی داشته باشند بنابراین توصیه می شود که نوع کفپوش را با توجه به فعالیت بدنی که در سالن بدنسازی و زمین ورزشی انجام می دهید ، انتخاب کنید.
در ادامه توضیح خواهیم داد که چگونه کفپوش ها بر اساس فعالیت و موادی که با آن ساخته شده اند طبقه بندی می‌ شوند.

کاربردهای کفپوش ورزشی پایافلور

– کفپوش های تفریحی

این نوع کفپوش های ورزشی با کیفیت و ویژگی های مناسب برای استفاده در سالن های ورزشی معمولی یا سالن های ورزشی مدارس تولید می شوند.
بطور کلی رویه این کفپوش ها از جنس pvc بوده که باعث مقاومت در برابر ضربه های شدید چه از طریق توپ، چه وزنه یا حتی خود بازیکنان می ‌شود.

– کفپوش ورزشی با عملکرد بالا

این نوع کفپوش های ورزشی دارای ویژگی های کافی برای قرارگیری در انواع کف ها چه در سالن‌های ورزشی چند منظوره و چه در پیست های دوومیدانی هستند.
این پوشش ها راحتی بیشتری را برای تمرین و امنیت بالا فراهم می کنند که می تواند آسیب های ناشی از زمین خوردن در طول بازی را کاهش داده یا به حداقل برساند.
برخی از این نوع کفپوش ها حتی می‌ توانند فشار حاصل از ورزش های خاصی مانند اسکیت که دارای چرخ می باشد را تحمل کنند.

– کفپوش سالن بدنسازی

انواع کفپوش باشگاه بدنسازی ، مناسب برای سالن های بدنسازی وجود دارد که از تجهیزات و دستگاه های سنگین موجود در باشگاه های پشتیبانی می ‌کنند و می‌توانند در برابر سقوط وزنه ها و سایر لوازم جانبی با حجم معین مقاومت کنند.

کفپوش های ورزشی چه کاربرد هایی دارند؟

کفپوش ورزشی فقط برای فعالیت های ورزشی نیست و از آن ها می توان در کاربردهای متفاوت دیگر نیز استفاده نمود. برخی از کاربردهای کفپوش ورزشی عبارتند از:

ورزش
منظور از ورزش فوتبال، فوتسال ، بسکتبال، تنیس ، والیبال، ژیمناستیک، جودو، پینگ پنگ، سالن های بدنسازی، مراکز ورزشی یوگا و غیره است.
کفپوش ورزشی لاستیکی با انواع و اقسام و ترکیباتش برای هر نوع فعالیت ورزشی که تصورش را بکنید مناسب است ، بنابراین اگر از علاقمندان به ورزش هستید شک نکنید که این ماده به شما در تقویت تمرینات کمک می کند.

صنعت
بسیار مهم است که در هر بخش صنعت کفپوش مقاوم در برابر فعالیت زیاد و افزایش ایمنی کارگران وجود داشته باشد.
کفپوش های ورزشی به دلیل دارا بودن تمام ویژگی های ذکر شده به طور فزاینده‌ای برای پوشش کف کارخانه ها مناسب هستند.

حمل و نقل
در وسایل نقلیه عمومی که برای حمل و نقل استفاده می ‌شوند مانند اتوبوس ،مترو، قطار ،هواپیما و غیره استفاده از کفپوش های ورزشی به دلیل اثر ضد لغزشی که داشته و در برابر ساییدگی مقاومت بالایی دارند متداول است.

استفاده در منزل
استفاده از کفپوش های ورزشی در باغ و منازل به خصوص مکان هایی که دارای پله بوده و محل تردد کودکان می باشد مناسب است.

هتل‌ها
استفاده از کفپوش های ورزشی حتی در هتل ها نیز رایج است . برخلاف تصور برخی از افراد استفاده از این کفپوش ها با طراحی مغایرتی ندارد زیرا ظاهر واقعاً زیبایی دارند.
از این کفپوش ها همچنین در مراکز بهداشتی و آموزشی نیز استفاده می شود.

کفپوش ورزشی را از تولید کننده بخرید

کفپوش ورزشی با همه ویژگی هایی که دارد ، با قیمت های متفاوتی بفروش می سد . ولی قطعا بهترین قیمت کفپوش ورزشی ، خرید مستقیم از تولید کننده است.
پایا فلور ، تولید کننده انواع کفپوش ورزشی در ایران ، تجهیز سالن مورد نظر شما را از فروش تا نصب در محل انجام می دهد.
برای مشاوره ، اطلاع از قیمت کفپوش ورزشی ، با پایافلور تماس بگیرید.
پایافلور : تولیدکننده کفپوش ورزشی در ایران / ۰۹۱۲۳۱۰۰۷۳۶
www.payafloor.com

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *