بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخشش‌ ادامه دار ستاره پرسپولیسی ؛ لجبازی قلعه نویی ادامه خواهد داشت ؟

کلیپ گلزنی و پاس گل احمد نوراللهی به الوصل امارات با لباس الوحده در جام‌ بانک اسلامی ابوظبی

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۰


روند درخشان ستاره ایرانی الوحده ادامه داشت تا تیمش به فینال جام ابوظبی صعود کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی‌های استثنایی احمد نوراللهی در لباس الوحده امارات همچنان ادامه دارد و هافبک سابق پرسپولیس در بازی حساس تیمش در جام بانک اسلامی ابوظبی هم توانست روند خوب خود را مقابل الوصل ادامه بدهد و نقش مهمی در صعودشان به فینال این رقابت‌ها داشته باشد.

احمد نوراللهی که جدا از گلزنی و درخشش در دیدارهای تدارکاتی نیم‌فصل، در ۱۰ مسابقه رسمی اخیرشان هم فوق‌العاده کار کرده و توانسته ۶ گل به ثمر برساند، ۴ پاس گل بدهد و روی دو گل دیگر تاثیرگذاری مستقیم داشته باشد، امشب هم استثنایی کار کرد و در جدال برابر تیم مدعی قهرمانی فوتبال امارات توانست گلزنی کند و پاس گل بدهد.

احمد نوراللهی که علاوه بر گلزنی و پاس گل، نظم فوق‌العاده‌ای به میانه زمین الوحده داده و توانسته بود بهترین بازیکن تیمش مقابل الوصل باشد، در دقیقه ۸۷ توپ را به سمت راست زمین بُرد تا یک ارسال به محوطه جریمه و پاس به عقب اسماعیل مطر با ضربه سر را عمر خریبین با شوت محکم بزند و لوکاس پیمنتا در مقابل دروازه با دخالت به موقع توپ را به تور بچسباند و گل چهارم را بزند.

تیم الوحده در شب درخشان احمد نوراللهی که یک گل به ثمر رساند، یک پاس گل داد و روی یک گل دیگر تاثیرگذاری داشت، توانست به برتری ۴ بر صفر مقابل الوصل برسد و حریف العین در بازی فینال جام بانک اسلامی ابوظبی شود.

باید دید لجبازی امیر قلعه نویی در خصوص احمد نوراللهی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت ؟


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *