بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره منچسترسیتی آماده جدال با لیورپول

ارلینگ هالند آماده جدال برابر لیورپول

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۶
منچسترسیتی ؛ ارلینگ هالند آماده جدال برابر لیورپول

ارلینگ هالند در بهترین فرم ممکن و بعد از ثبت یک گل دیگر در لیگ قهرمانان به نبرد آنفیلد خواهد رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بسیاری از ستاره‌های خود را در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل کپنهاگن روی نیمکت نشاند چرا که به بازی حساس یکشنبه مقابل لیورپول در آنفیلد فکر می کرد، اما جواهر خود، ارلینگ هالند را در ترکیب قرار داده بود. و هالند بازهم گلزنی کرد.

ابتدا مانوئل آکانجی برای سیتی گلزنی کرد و سپس خولین آلوارز گل زد. و سومین گل برای ستاره نروژی بود که حالا برابر با کیلیان امباپه و هری کین بهترین گلزن لیگ قهرمانان است. همه آنها در حال حاضر 6 گل زده اند و از حالا به مرحله یک چهارم نهایی فکر می کنند.

چهار روز قبل از دوئل بزرگ مقابل لیورپول در لیگ برتر، هالند از پاس بلند رودری استفاده کرد و با یک کنترل سینه خوب، توپ را همان جایی که باید فرستاد.

علی‌رغم مصدومیتی که او را 53 روز دور نگه داشت و 12 بازی را از دست داد، هالند تاکنون 29 گل در این فصل به ثمر رسانده است. 18 گل در لیگ برتر (در صدر بهترین گلزن، بالاتر از اولی واتکینز از استون ویلا با 16 گل، 6 گل در لیگ قهرمانان و 5 گل در جام حذفی).

هالند در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل کپنهاگن 88 دقیقه بازی کرد و اکنون در بهترین فرم منتظر لیورپول است. پپ می تواند خوشحال باشد که هیولا برای نبرد بزرگ آنفیلد در دسترس است. نبردی که می تواند کلید قهرمانی فصل باشد. سیتی یک امتیاز کمتر از لیورپول دارد و خوشبین که با درخشش هیولای نروژی، آنفیلد را با سه امتیاز ترک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *