بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کاپیتان استقلال کلین شیت بعدی را می خواهد !

سید حسین حسینی به دنبال ثبت یازدهمین کلین‌شیت فصل برابر استقال خوزستان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۰
حسینی ؛ سید حسین حسینی به دنبال ثبت یازدهمین کلین‌شیت فصل برابر استقال خوزستان

دروازه‌بان شماره یک استقلال برای ثبت یازدهمین کلین‌شیت فصل جاری مقابل استقلال خوزستان تلاش می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدحسین حسینی به عنوان یک بازیکن باتجربه که بازوبند کاپیتانی استقلال را هم بر دست می‌بندد، نقشی غیرقابل انکار و مهم در تیم جواد نکونام دارد. او که در یکی دو فصل گذشته با استفاده از روابط خوب خود با بازیکنان در نقش یک بزرگ‌تر کمک‌های زیادی به نکونام و استقلال کرده، از نظر فنی هم شرایط مناسبی دارد و در ترکیب آبی‌ها یک وزنه محسوب می‌شود.

دروازه‌بان شماره یک آبی‌ها اگرچه در جام ملت‌های آسیا فرصت بازی کردن برای ایران را به دست نیاورد، اما در بازگشت به تمرینات استقلال آمادگی خوبی از خود نشان داد و نکونام را بر آن داشت که حتی در جام حذفی هم به حسینی استراحت ندهد.

سیدحسین در بازی گذشته با مس رفسنجان روی گل‌های خورده مقصر نبود، حالا برای بازی با استقلال خوزستان آماده می‌شود. این دروازه‌بان باتجربه با ده بار بسته نگه دروازه استقلال در جدول تعداد کلین‌شیت گلرها در رده دوم قرار گرفته و امیدوار است تعداد کلین‌شیت‌های خود را در بازی سخت اهواز افزایش بدهد.

اگر حسین پورحمیدی در مصاف تراکتور مقابل مس رفسنجان گل دریافت کند و حسینی بتواند مقابل استقلال خوزستان دروازه‌اش را بسته نگه دارد، آن‌وقت دروازه‌بان استقلال با 11 کلین‌شیت به صدرجدول کلین‌شیت‌ها می‌رود.

بی‌شک بسته ماندن دروازه استقلال در بازی آینده می‌تواند به پیروزی شاگردان نکونام هم کمک کند؛ اتفاقی که جایگاه استقلال را در صدرجدول رده‌بندی هم تثبیت می‌کند و شکست اخیر آبی‌ها در جام حذفی مقابل مس را تا حدی از ذهن هواداران پاک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *