بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ملاقات خرید جدید بارسلونا با نیمار و پیکه + عکس

دیدار ویتور روکه ستاره جدید بارسلونا با پیکه و نیمار

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۱
نیمار ؛ دیدار ویتور روکه با پیکه و نیمار

ستاره‌های سابق بارسلونا با ویتور روکه و آندره کوری، ایجنتش دیدار کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جرارد پیکه و نیمار جونیور دو ستاره سابق باشگاه بارسلونا، عصر روز دوشنبه با ویتور روکه، مهاجم بارسلونا و آندره کوری، ایجنتش دیدار کردند. نیمار که روز یکشنبه هم در گرندپری بحرین دیده شده بود، همچنان در حال گذراندن دوره نقاهت از مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی است.

ستاره برزیلی الهلال در بازی‌های ملی ماه اکتبر سال ۲۰۲۳ دچار این مصدومیت شد و حالا پس از چند ماه در حال آغاز گام‌های اولیه برای دوره ریکاوری است. هواداران از دیدن عکس‌های او هنگام تمرینات بدنسازی در عربستان خوشحال شده‌اند و ابراز امیدواری کرده‌اند که او فصل آینده را با آمادگی آغاز کند.

نیمار ؛ دیدار ویتور روکه با پیکه و نیمار نیمار ؛ دیدار ویتور روکه با پیکه و نیمار
به گزارش موندو دپورتیوو، این وینگر برزیلی برای دیدار با پسر بزرگش که با مادرش در بارسلونا زندگی می‌کند، به این شهر سفر کرده است. او از این سفر برای دیدار با جرارد پیکه، هم‌تیمی سابقش که همچنان با او در تماس است و ویتور روکه استفاده کرد.

البته در این جلسه موضوع دیگری هم مطرح شده است. طبق گزارشات، پیکه به دنبال راه‌اندازی لیگ پادشاهان در برزیل است و نیمار می‌تواند یکی از مالکان یا سفیران این ورزش در آنجا باشد. پیکه در حال حاضر با سرخیو آگوئرو هم به‌عنوان چهره‌ای ثابت در لیگ پادشاهان در اسپانیا و قاره آمریکای جنوبی همکاری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *