بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش توخل به برد حساس برابر لاتزیو

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ : یک نمایش منسجم و منظم برابر لاتزیو را ارائه کردیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۷
بایرن مونیخ ؛ توخل: یک نمایش منسجم و منظم برابر لاتزیو را ارائه کردیم

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از عملکرد و پیروزی تیمش برابر لاتزیو بسیار راضی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان لاتزیو بود و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد.

کسب این پیروزی به معنای صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها بود، چرا که آنها در بازی رفت با یک گل برابر حریف شکست خورده بودند اما با جبران این نتیجه توانستند شرایط را به سود خودشان تغییر دهند و تا مدتی از انتقاد دور باشند.

توخل پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:

« ما بسیار منظم بودیم. یک نمایش منسجم و منظم را ارائه کردیم. خونسردی‌مان را از دست ندادیم. کمی جسورانه بازی کردیم و ریتم بهتری داشتیم. پس از گل شرایط بهتر شد و توانستیم گل دوم را در بهترین زمان ممکن بزنیم. این پیروزی به ما اعتماد به نفس داد و شایسته کسب آن بودیم.

ما در نیمه دوم بازی برابر فرایبورگ هم خوب بازی کرده بودیم. اما امروز توانستیم 90 دقیقه متمرکز و منظم بمانیم. هیچ کار دیوانه‌واری انجام ندادیم و تا زمانی که شکاف ایجاد شود منتظر ماندیم. می‌دانستیم چه زمانی باید ریسک کنیم.

در آخر شرایط آسان‌تر از چیزی که به نظر می‌رسید پیش رفت. می‌دانستیم که باید حداقل دو گل برابر یک تیم ایتالیایی که مائوریتزیو ساری هدایت آن را برعهده دارد به ثمر برسانیم و توانستیم این کار را به خوبی انجام دهیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *