بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری سرمربی معروف از پیشنهاد رئال مادرید

جیووانی برانکینی، ایجنت ماسیمیلیانو آلگری : پیشنهاد رئال را آلگری در سال 2021 رد کرد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۹:۰۰
رئال مادرید ؛ جیووانی برانکینی : پیشنهاد رئال را آلگری در سال 2021 رد کرد

جیووانی برانکینی، ایجنت ماسیمیلیانو آلگری، درباره زمانی که این سرمربی فعلی یوونتوس در سال 2021 تنها یک قدم با هدایت رئال مادرید فاصله داشت، صحبت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در پایان فصل 21-2020، زین‌الدین زیدان تصمیم گرفت برای دومین‌بار پست خود را به عنوان مربی لوس بلانکوس ترک کند و رئال مادرید را مجبور به یافتن یک جانشین مناسب برای خودش کرد. در آن زمان آلگری بیکار بود و دو سال قبل در سال 2019 بیانکونری را ترک کرده بود.

برانکینی در مصاحبه با رلوو توضیح داد که چرا آلگری تصمیم گرفت در سال 2021 با رئال مادرید قرارداد نبندد، علی‌رغم اینکه تقریبا توافق صورت گرفته بود:

“همه چیز توافق شد، همه چیز. اما در نهایت با او با دل خون تصمیم گرفت این کار را انجام ندهد. این یک عمل دردناک برای هر دو طرف بود.

او با باشگاه دیگری که به او پیشنهاد بیشتری می‌داد، قرارداد نبست و ترجیح داد در ایتالیا بماند، زیرا دو چیز همزمان برای او ترک کشور را سخت می‌کرد، یک مسئله خانوادگی و دو، پیشنهاد یوونتوس برای بازگشت. این دو اتفاق همزمان شد و او ترجیح داد تورین را ترک نکند.

این یک رویا برای آلگری و صادقانه بگویم، برای من هم یک رضایت بزرگ در زندگی حرفه‌ای بود، اما دلیل اینکه او قرارداد نبست آنقدر انسانی و جدی بود که همه ما مجبور شدیم آن را بپذیریم. حتی فلورنتینو پرز”

در نهایت، رئال پس از اینکه آلگری تصمیم گرفت برای دومین دوره خود به یوونتوس بازگردد، کارلو آنچلوتی را به خدمت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *