بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رم از دست مورینیو آزاد شد !

زبیگنیو بونیک، نایب رئیس یوفا : بالاخره رم دیگر در بند موریینو نیست

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۸:۱۹
بونیک ؛ زبیگنیو بونیک، نایب رئیس یوفا : بالاخره ما دیگر در بند موریینو نیستیم

زبیگنیو بونیک، نایب رئیس یوفا، می‌گوید تیم رم تحت هدایت دانیله ده روسی بسیار بهتر از زمان سرمربیگری ژوزه مورینیو کار می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زبیگنیو بونیک، بازیکن سابق رم و نایب رئیس یوفا، هنگام تحلیل پیشرفت باشگاه سابقش تحت هدایت دنیله ده روسی، حرف‌های جالبی به زبان آورد.

او در مصاحبه‌ای با تله رادیو استریو تیم ده روسی را تحسین کرد و در مورد پیشرفت از زمان برکناری مورینیو گفت:

“بالاخره ما دیگر در بند نیستیم، رم دوباره جدیت و شادی خودش را پیدا کرده است. ما یک تیم متمرکز هستیم که خوب بازی می‌کنیم و دیگر فقط به تصمیمات داور اعتراض نمی‌کنیم.

یکی می‌گفت که بازیکنان رم همه بد هستند و اسامی بزرگ فقط برای مورینیو به این تیم آمده‌اند یا اینکه همه درآمدها فقط برای او بوده است. این درست نیست. به ده روسی نگاه کنید که دیبالا را بعد از پیروزی آخر در آغوش گرفت، صحنه‌ای که مرا به گریه انداخت. ستاره‌ها اگر قبلا برای مورینیو می‌آمدند، امروز برای ده روسی می‌آیند. اگر مورینیو در فروزینونه بود، بازیکنان به آنجا نمی‌رفتند. آنها برای رم آمدند زیرا این باشگاه یک اسم خاص با جاه طلبی‌های جدی و بزرگ است.

مورینیو خوب بود و همه ما عاشق او بودیم، اما او فکر می‌کرد بعد از او دیگر فردایی نیست و این چنین نخواهد بود. اگر رابطه‌ای نتیجه ندهد، هر چه زودتر تمام شود، برای همه بهتر است.

آن عصبیت و ناآرامی که روی نیمکت ظاهر می‌شد به زمین هم می‌رسید. اما دیگر نه. ده روسی همه چیز برای تبدیل شدن به یک مربی بزرگ را دارد: او باهوش، خوب و ساده است. امیدوارم او به الکس فرگوسن رم تبدیل شود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *