بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دو مدعی صعود به لیگ برتر را بشناسید !

تیم‌های خیبر و چادرملو مدعیان صعود به لیگ برتر

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۸:۱۷
لیگ ؛ تیم‌های خیبر و چادرملو مدعیان صعود به لیگ برتر

تیم‌های خیبر و چادرملو با توجه به شرایط جدول لیگ آزادگان شانس زیادی برای صعود خواهند داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیگ آزادگان روزهای هیجان‌انگیزی را پشت سر می‌گذارد و شش تیم با جدیت برای صعود به لیگ برتر و سطح اول فوتبال ایران تلاش می‌کنند که دو تیم بیشتر از دیگر تیم‌ها شانس دارند.

در جدول لیگ برتر خیبر خرم‌آباد، چادرملو اردکان، فجرسپاسی، نفت مسجد سلیمان، سایپا و نفت و گاز گچساران به ترتیب در رتبه‌های اول تا ششم حضور دارند که در این بین با توجه به کیفیت فوتبالی که ارائه می‌دهند و امتیازاتی که به دست آورده‌اند خیبر و چادرملو شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر خواهند داشت.

خیبر با 49 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین است، رتبه دوم با 48 امتیاز در اختیار چادرملو اردکان قرار دارد و نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها فجرسپاسی است که با 42 امتیاز مشترکا با نفت مسجد سلیمان و به دلیل تفاضل گل بهتر در رتبه سوم قرار دارد.

1998243
حضور سه تیمی که لیگ برتر را تجربه کرده‌اند و حالا برای بازگشت به دوران اوج خود تلاش می‌کنند با دو مدعی جدید که می‌خواهند برای اولین‌بار در لیگ برتر به میدان بروند روزهای جذابی را در لیگ آزادگان رقم زده است، در صورتی که خیبر و چادرملو اردکان به لیگ برتر صعود کنند دو تیم از استان‌های لرستان و یزد به جمع لیگ‌ برتری‌ها اضافه خواهند شد و لیگ برتر تیم‌های متفاوتی را خواهد داشت.

نبرد فینال‌گونه خیبر و چادرملو امروز ظهر برگزار شد و خرم‌آبادی‌ها با شکست حریف مستقیم خود شانس خود را برای صعود افزایش دادند، البته تا پایان بازی‌های لیگ آزادگان 12 هفته باقی‌مانده و 36 امتیاز دست نخورده در اختیار تیم‌های مدعی قرار دارد تا معادلات را برهم بزنند و به عنوان تیم‌های صعود کننده شانس خود را امتحان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *