بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علاقه بایرن به من باعث افتخار است !

آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد : اگر بایرن واقعا من را به عنوان یک گزینه در نظر داشته باشد باعث خوشحالی‌ام خواهد بود

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۹
اسلوت ؛ آرنه: از علاقه بایرن مونیخ به خودم خوشحالم

آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد، گفت که اگر در لیست رؤسای بایرن برای سرمربیگری این تیم قرار داشته باشد برایش خوشحال کننده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرنه اسلوت با تیم فاینورد موفق به گرفتن نتایج بسیار خوبی دراین فصل از رقابت‌های اردیویسیه هلند شده است و تنها به دلیل درخشش خیره کننده آیندهوون تحت هدایت پیتر بوش (با 21 پیروزی و سه تساوی در 24 بازی) در رده دوم قرار گرفته است. این تیم 56 امتیازی است و با آیندهوون صدرنشین 10 امتیاز اختلاف دارد.

عملکرد نسبتا خوب تیم او در لیگ داخلی باعث شده تا شایعاتی مبنی بر قرار داشتن نام او در لیست مربیانی که رؤسای بایرن می‌خواهند برای جایگزینی توماس توخل در نظر داشته باشند، منتشر شود. او کنفرانسی مطبوعاتی در پاسخ به این سوال که آیا او واقعا طبق گفته رسانه‌های آلمانی در لیست باواریایی‌ها حضور دارد یا خیر پاسخ جالبی داد. او ابتدا به محل قرارگیری اسمش روی میز کنفرانس اشاره کرد و گفت:

“نکند جلوی اسم من نوشته شده پیتر بوش؟! (به این معنی که سرمربی موفق آیندهوون برای قرارگیری در لیست بایرن لایق‌تر است) نه، نه، واقعا نوشته آرنه اسلوت! (می‌خندد)
اما جدی، من در این باره نمی‌توانم چیزی بگویم چون چیزی نمی‌دانم. اما اگر بایرن واقعا من را به عنوان یک گزینه در نظر داشته باشد باعث خوشحالی‌ام خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *