بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رم به دنبال تمدید قرارداد اسطوره

رم به دنبال تمدید قرارداد بلند مدت ده روسی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۱:۲۲
ده روسی ؛ رم به دنبال تمدید قرارداد بلند مدت ده روسی

باشگاه رم تحت تاثیر شروع درخشان دانیله ده روسی قرار گرفته و در حال برنامه ریزی برای یک قرارداد بلند مدت جدید برای هافبک سابق است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ده روسی  این مربی 40 ساله ایتالیایی در آخر هفته ششمین برد در هفتمین بازی خود در لیگ به دست آورد، جایی که جالوروسی با هدایت او موفق شد با نتیجه 4-1 مقابل مونزا به پیروزی برسد، نتیجه ای که آنها را در رده پنجم جدول سری آ قرار می دهد. چهار امتیاز کمتر از بولونیا برای کسب رده چهارم و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا.

زمانی که ده روسی در ژانویه جانشین مورینیو شد، با توقع مالی زیادی با تیم سابقش جلو نرفت و قراردادی 6 ماهه به ارزش حدود 500 هزار یورو امضا کرد. در حالی که تنها سه ماه از قرارداد او باقی مانده است، رم شروع به برنامه ریزی برای نگه داشتن او کرده است.

به گزارش کالچو مرکاتو، خانواده فریدکینز، مالکان رم، به شدت تحت تاثیر کار ده روسی در شش هفته گذشته قرار گرفته اند و توانایی او در گرفتن نتایج خوب و رابطه قوی او با تیم را ستوده اند.

گزارش کالچومرکاتو می‌گوید که باشگاه قصد دارد به ده روسی یک قرارداد دو ساله جدید با دستمزد قابل توجه و بیشتر پیشنهاد دهد، اما در حال حاضر هیچ حرکت قطعی انجام نشده است. با این حال، انتظار می‌رود که این وضعیت در هفته‌های آینده تغییر کند، به خصوص با توجه به رابطه او با مالکان باشگاه که از هر زمان دیگری بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *