بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بهت آور از لیگ برزیل ؛ برخورد عجیب با بازیکن مصدوم + عکس

پاسکاری یارلن بازیکن مصدوم بوتافوگو به داخل و خارج زمین

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۹:۵۶
بوتافوگو ؛ پاسکاری یارلن بازیکن مصدوم بوتافوگو به داخل و خارج زمین

مصدومیت یارلن، بازیکن تیم بوتافوگو، در دربی ریودوژانیرو با یک‌سری اتفاقات عجیب همراه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برد 4-2 بوتافوگو در دربی ریودوژانریو مقابل فلومیننزه با یک اقدام باورنکردنی همراه بود. تنش‌های معمولی در جریان این بازی حساس، در وقت‌های اضافه با اتفاقات عجیب و غریبی دنبال شد.

در شرایطی که بوتافوگو با نتیجه 3-2 پیش افتاده بود، یارلن 18 ساله در نزدیکی دروازه حریف مصدوم شد و از زمین خارج شده بود. هوگو، مدافع چپ بوتافوگو، هم‌تیمی خود را به داخل زمین بازی کشاند تا داور را وادار کند روند رسیدگی به وضعیت این بازیکن را لحاظ کند و بدین ترتیب از زمان وقت‌های اضافه به سود تیمش استفاده کند.

بوتافوگو ؛ پاسکاری یارلن بازیکن مصدوم بوتافوگو به داخل و خارج زمین
دروازه‌بان فلومیننزه در کنار ماتئوس مارتینلی تصمیم گرفتند بازیکن مصدوم حریف را دوباره از زمین خارج کنند. به نظر می‌رسید این اقدام عجیب به پایان رسیده که یکی دیگر از هم‌‌تیمی‌های یارلن او را در حالی که از مصدومیت درد داشت دوباره وارد زمین کرد.

بوتافوگو ؛ پاسکاری یارلن بازیکن مصدوم بوتافوگو به داخل و خارج زمین به همین دلیل بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند و داور به سرعت وارد این درگیری شد تا به این ماجرا پایان بدهد. بوتافوگو پس از این درگیری هم موفق شد در دقیقه ۱۳+۹۰ به گل برسد تا بازی را با نتیجه 4-2 به پایان برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *