بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جشن بازگشت ستاره سپاهان با سوپرگل + عکس

گل دیدنی امیدنورافکن به شمس آذر قزوین در جام حذفی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۹:۴۳
نورافکن ؛ گل دیدنی امیدنورافکن به شمس آذر قزوین در جام حذفی

امید نورافکن موفق شد پس از پشت سر گذاشتن دوران طولانی مصدومیت اولین گل خود را وارد درواز حریفان کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فصل گذشته که تمام شد امید نورافکن یکی از ستاره‌های بی چون و چرای تیم مورایس بود که در چندین پست به کمک این مربی پرتغالی می‌آمد، اما مصدومیتی بدهنگام سراغ این بازیکن آمد و نورافکن در آستانه شروع رقابت‌ها از دسترس مورایس خارج شد و علاوه بر نیم فصل اول، شانس حضور در جام ملت‌های آسیا را هم از دست داد.

نورافکن که در دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال به شرایطی رسیده بود که می‌توانست در مسابقات پرفشار حضور داشته باشد، در دیدار برابر استقلال هم در ترکیب قرار گرفته بود و این اتفاق در مصاف با شمس آذر هم تکرار شد.

نورافکن که شوت‌های سرکش او طی سال‌های اخیر سرآمد و زبانزد بوده، طی مسابقات اخیر نیز چندین مرتبه شانس خود را برای گلزنی از راه دور امتحان کرده بود و سرانجام تلاش‌های او در دقیقه 60 دیدار برابر شمس آذر که مسابقه‌ای بسیار حساس برای طلایی پوشان اصفهانی به شمار می‌رود، به ثمر نشست و گل دوم تیمش را با شوتی از پشت محوطه جریمه و با پای چپ وارد دروازه جعفرپور سنگربان شمس آذر کرد.

جالب اینکه نورافکن در بین دو نیمه بازوبند کاپیتانی را به رامین رضائیان داده بود و این بازیکن 15 دقیقه بعد هوشمندانه با پاس گلی که در فضای مناسب برای نورافکن مهیا کرد، پاسخ اعتماد او را به عنوان یکی از بزرگ‌ترهای تیم داد.

نورافکن ؛ گل دیدنی امیدنورافکن به شمس آذر قزوین در جام حذفی نورافکن ؛ گل دیدنی امیدنورافکن به شمس آذر قزوین در جام حذفی نورافکن ؛ گل دیدنی امیدنورافکن به شمس آذر قزوین در جام حذفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *