بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

زمان دوری پدری و دی یونگ مشخص شد

دوری 6 هفته ای پدری و 4 هفته ای دی یونگ از ترکیب بارسلونا به دلیل مصدومیت

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۵۴
بارسلونا ؛ دوری 6 هفته ای پدری و 4 هفته ای دی یونگ از ترکیب بارسلونا

به دلیل مصدومیت، پدری 6 هفته و فرانکی دی یونگ حداقل یک ماه دور از میادین خواهند ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در بازی شب گذشته برابر بیلبائو، بارسلونا دو ستاره ارزشمند خط میانی خود را از دست داد. ابتدا فرانکی دی یونگ و سپس پدری مجبور به ترک زمین شدند و بارسا با رفتن این دو بازیکن شدیدا افت کرد. در نهایت نیز نتوانستد به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل برسد.

تیم پزشکی بارسلونا وضعیت این دو بازیکن را تشریح کرد:

در مورد پدری، او از ناحیه عضله ران پای راستش آسیب دیده است، همان مشکلی که او را در بازی‌های زیادی در این فصل متوقف کرده است. در واقع این سومین مصدومیتی است که این بازیکن در طول فصل دچار شده است. آنچه مسلم است اینکه او نمی‌تواند در دیدار با ناپولی و اتلتیکو مادرید حضور یابد و در فیفا دی بعدی به تیم ملی اسپانیا نیز نخواهد رفت. ایده او این است که آخرین بازی‌های فصل را برای بارسلونا انجام دهد، البته بدون مدت زمان مشخص. تخمین زده می‌شود او 6 هفته دور از میادین باشد و فعلا یورو 2024 در خطر نیست.

فرانکی دی یونگ در قسمت بیرونی مچ پای راست خود دچار پیچ‌خوردگی شد. این دومین مصدومیت این بازیکن در این فصل است. مصدومیتی که در شرایط سختی رخ داده زیرا او در حال مذاکره برای تمدید قراردادش با بارسلوناست، در حالی که شایعاتی در مورد فروش احتمالی او در تابستان هم به گوش می‌رسد.

این بازیکن نیز نمی‌تواند مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا و نیز برابر اتلتیکو به میدان برود و همین امر ژاوی را مجبور می‌کند تا قبل از چنین دیدار مهمی تغییراتی را در تیم ایجاد کند.

در خط هافبک سه بازیکن اصلی غایب هستند: گاوی، پدری و دی یونگ. ستاره هلندی احتمالا یک ماه غایب است و می‌تواند پس از تعطیلات بازی‌های ملی بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *