بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مخالفت ستاره مصدوم بارسلونا با جراحی

پدری ستاره مصدوم بارسلونا زیر تیغ جراحی نمی رود

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۲
بارسلونا ؛ پدری ستاره مصدوم بارسلونا زیر تیغ جراحی نمی رود

پدری، ستاره بارسلونا، نمی‌خواهد برای طی کردن روند درمانش زیر تیغ جراحی برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا شب گذشته در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو به تساوی بدون گل رضایت داد اما اتفاق‌های تلخی که در جریان این بازی رخ داد شرایط سختی را برای آنها رقم زد.

فرانکی دی یونگ در اواسط نیمه اول به دلیل آسیب دیدگی شدید از ناحیه مچ پا نتوانست به حضورش در میدان ادامه دهد و مجبور شد از زمین بازی بیرون برود تا نگرانی بسیاری برای هواداران این تیم و ژاوی به دنبال داشته باشد.

اما این آخرین اتفاق تلخ شب نبود و پس از او پدری بود که پیش از پایان بازی نیمه اول به شدت مصدوم شد و در حالی که اشک می‌ریخت از زمین بازی بیرون رفت و گریه‌هایش روی نیمکت هم ادامه داشت تا مشخص شود که مصدومیتش جدی است.

تصاویر منتشر شده از او نشان می‌داد که این بازیکن پس از پایان بازی حتی قادر نبود به درستی راه برود و به سختی و با کمک دیگر بازیکنان تا اتوبوس بارسا رفت و حالا RAC1 خبر داده است که یکی از گزینه‌های پیش روی او انجام عمل جراحی است.

با این حال، پدری هیچ تمایلی به رفتن زیر تیغ جراحان ندارد چون معتقد است که در این صورت باید مدت زیادی را برای دوران نقاهت سپری کند و به دنبال این است که پیش از پایان رقابت‌های این فصل دوباره به زمین برگردد و این موضوع را به مدیران بارسا هم اعلام کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *