بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزارش رسانه لهستانی از وضعیت قلی زاده

گزارش سایت «kkslech» از عملکرد علی قلی‌زاده در این فصل برای لخ پوزنان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۱
علی ؛ گزارش سایت «kkslech» از عملکرد علی قلی‌زاده در این فصل برای لخ پوزنان

وینگر ایرانی لخ پوزنان هنوز نتوانسته توانایی‌هایش را در باشگاه لهستانی به نمایش بگذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی قلی‌زاده شب گذشته پس از 80 دقیقه بازی برای لخ پوزنان از زمین بازی خارج شد و در شرایطی که او گران‌ترین خرید تاریخ لهستان است، تا این لحظه نتوانسته انتظارات را برآورده کند و هواداران این لیگ هنوز منتظر نمایش مورد نظر از این بازیکن هستند. آنها در بازی دیشب با نتیجه 4 بر صفر مقابل راکوف شکست سنگینی را تجربه کردند که موجب ناراحتی هواداران این تیم شده بود.

سایت «kkslech» در گزارشی به عملکرد قلی‌زاده پرداخت و در آن یادآور شد که هواداران لخ پوزنان منتظر عملکرد بهتری از بازیکن ایرانی خود هستند. این سایت در این مورد نوشت:

هوادران لخ پوزنان مدت‌هاست که از هافبک تیم خود رضایت ندارند. قلی‌زاده پیش از این دیدار در بازی با یاگلونیا نیز به عنوان یار تعویضی به میدان آمد اما نتوانست آنطور که باید کار کند. قلی‌زاده در دیدار برابر راکوف چستوهووا از ابتدا در جناح راست که پست اصلی او به حساب می‌آید، به بازی گرفته شد اما به دلیل ترس از مصدومیت نتوانست دوئل‌ها با بازیکن حریف را پیروز شود.

قلی‌زاده در مصاف‌های سرعتی عملکرد مورد رضایت خود را نداشت و بیشتر در کارهای دفاعی مشارکت کرد و پاس‌های رو به عقب می‌داد. او یکی از مُهره‌های اصلی لخ پوزنان برای تقویت فاز هجومی بود ولی تیمش به گل نرسید و البته این بازیکن تنها یک‌بار در دوئل‌ها پیروز شد.

در نیمه دوم و با تصمیم سرمربی، قلی‌زاده در سمت چپ به کار گرفته شد و به لطف حضور در این سمت توانست از پای چپ خود بهتر استفاده کند. قلی‌زاده پس از ۸۱ دقیقه جای خود را به بازیکن سوئدی لخ پوزنان داد و یک تغییر دفاعی در تیمش صورت گرفت. قلی‌زاده در این دیدار ۴۰ بار توپ را لمس کرد و ۸۰ درصد پاس‌های او صحیح بودند علاوه بر این، علی قلی‌زاده یک‌بار مرتکب خطا شد و یک‌بار توپ بازیکنان حریف را قطع کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *