بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام خاص اسطوره استقلال برای فوق ستاره آبی ها

مهدی امیرآبادی : روزبه چشمی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فوتبال ایران است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۷
مهدی امیرآبادی : روزبه چشمی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فوتبال ایران است

مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال گفت : روزبه چشمی به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فوتبال ایران تبدیل شده است، او عملکرد عالی داشت و یک گل استثنایی نیز به ثمر رساند. روزبه با این گل پیروزی بزرگی را برای آبی‌پوشان به ارمغان آورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال با اشاره به پیروزی مقابل سپاهان اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر که با پیروزی ارزشمند آبی‌پوشان همراه بود، اظهار داشت:

پیروزی بزرگی بود، استقلال سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد که برای این تیم حکم ۶ امتیاز را داشت، اثرات این بُرد در پایان فصل مشخص خواهد شد.

وی افزود:

یک قانون نانوشته در فوتبال می‌گوید تیمی که می‌خواهد در پایان فصل قهرمان شود باید بازی‌های بزرگ را به سود خود خاتمه دهد، استقلال، سپاهان را شکست داد و نشان داد شایسته کسب جام است.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد:

استقلال در ورزشگاه آزادی عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به اجرا گذاشته است، این تیم تمام بازی‌های خانگی خود را با برد پشت سر گذاشته و می‌توان گفت آزادی را به جهنم رقبا تبدیل کرده است.

امیرآبادی تصریح کرد:

استقلال بازی را خوب شروع کرد، خوب و با برنامه ادامه داد، چه در فاز دفاعی و چه در فاز حمله عالی بود، این تیم اجازه نداد سپاهان بتواند طرح و برنامه‌ای در زمین داشته باشد و مزد برتری خود را گرفت.

وی تاکید کرد:

روزبه چشمی به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فوتبال ایران تبدیل شده است، او عملکرد عالی داشت و یک گل استثنایی نیز به ثمر رساند. روزبه با این گل پیروزی بزرگی را برای آبی‌پوشان به ارمغان آورد.

کاپیتان پیشین استقلال در پایان گفت:

این تیم دیدارهای سختی را در ادامه لیگ پیش رو دارد و باید همین روند را ادامه دهد. یکی از اتفاقات خوب در استقلال از بین رفتن حاشیه‌ها بود؛ اینکه علی خطیر و جواد نکونام برای موفقیت استقلال تلاش کنند به سود تیم است و امیدوارم دیگر مشکلی گریبانگیر تیم نشود.

تیم فوتبال استقلال امروز (دوشنبه) در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *