بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

زمان درخشیدن چهره تاثیر گذار استقلال رسید + عکس

مسئولیت سخت سسما مربی‌بدنساز استقلال برای آماده نگه داشتن بدن بازیکنان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۵
استقلال ؛ مسئولیت سخت سسما مربی‌بدنساز استقلال برای آماده نگه داشتن بدن بازیکنان

سسما مربی‌بدنساز استقلال روزهای تاثیرگذاری را در این تیم سپری می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرد اسپانیایی نیمکت استقلال روزهایی را تجربه خواهد کرد که ثمره برنامه ریزی‌ها و تلاش‌های او در تمرینات استقلال بیش از گذشته به چشم خواهد آمد و در روزهای فشرده فوتبال ایران آمادگی بدنی بازیکنان و مصدومیت‌ها کمتر بیشتر به چشم خواهد آمد.

استقلال برخلاف سال‌های گذشته بازیکنی را در تمرینات از دست نداده و اگر مصدومیتی هم ایجاد شده در جریان مسابقات بوده و به غیر از محمد مرادمند و ایمان سلیمی که با آسیب‌دیدگی در زمین مسابقه از میادین دور شدند دیگر بازیکنی را طولانی مدت از دست نداده است.

بازیکنان استقلال در زمین مسابقه با دوندگی بالا و پرس سنگین در تمامی مسابقات تیم های رقیب را تحت تاثیر قرار می‌دهند و تداوم این موضوع نشان از برنامه ریزی درست کادرفنی برای آماده نگه داشتن بدن بازیکنان دارد، البته یوسو سسما در طول این فصل حواشی مختلفی را تجربه کرد و مدت‌ها دور از تمرینات استقلال بود، او در ابتدای فصل مدت زیادی دور از تمرینات بود و در تمرینات پیش فصل لیگ برتر حضور نداشت، همین اتفاق در تمرینات نیم فصل هم اتفاق افتاد و او در ایران حضور نداشت تا برنامه‌های او زیر نظر جواد نکونام اجرا شود.

استقلال ؛ مسئولیت سخت سسما مربی‌بدنساز استقلال برای آماده نگه داشتن بدن بازیکنان با تمام این مسائل مربی‌بدنساز استقلال همراه با این تیم در کرمان حضور پیدا کرد و با جدیت و استایل خاصی که داشت در اردوی این تیم حاضر شد.

استقلال دوشنبه باید به مصاف مس رفسنجان برود و پنجشنبه هم مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر به بازی کند و در این دو مسابقه فشرده این مربی نقش ویژه ای خواهد داشت که بازیکنان را در فشردگی لیگ به سلامت به دربی پایتخت برساند و آمادگی جسمانی آنها را در حداکثر ظرفیت خود نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *